AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Hei. jeg er en jente på 26 år gammel, har bare vært singel i et halvt år Jeg sliter med at jeg hele tiden trenger bekreftelse fra menn. jeg er på de fleste sjekke sidene og flørter vilt ut fordi det får meg til å føle meg bra nok. elsker å få oppmerksomhet å høre at jeg er pen, søt og deilig osv.. Nå har det gått så langt at jeg føler meg avhengi av det. Som en slags rus.. blir så glad og lykkelig av det også etter en stund så går det over. Så må jeg finne nye hele tiden som jeg igjenn kan flørte med.. Så nå begynner jeg å bli sliten av dette. for det er kun meg selv det går utover.. jeg føler meg ikke bra. Regner med at jeg trenger denne oppmerksomheten pga av dårlig selvtillit. Er det noen som har noen råd og tips å komme med hva jeg kan gjøre for å få bort å være så avhengi av det. ,mvh meg Anonymkode: 2e2a7...12b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Vet ikke hvordan du er, men ta sosiale medier et par hakk ned dersom du er ivrig der. Ser det er noen jenter som sminker seg godt opp og bytter profilbilder ofte, og gjerne reposter samme bilde for å få enda flere likes. Jeg syns de mister seg selv litt på veien, og ser at de blir mindre og mindre jordnære. Desverre tror jeg jenter kommer til å slite mer og mer med dette fordi komplimenter sitter veldig løst hos mange menn, spesielt på tinder og lignende. Se at det er større verdi i de unike komplimentene du får en sjelden gang, fremfor den noen folk sender til 50 jenter samtidig. Kanskje du hadde hatt godt av å finne deg en kjæreste med stabile rammer? Anonymkode: f81a3...ff5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvordan du er, men ta sosiale medier et par hakk ned dersom du er ivrig der. Ser det er noen jenter som sminker seg godt opp og bytter profilbilder ofte, og gjerne reposter samme bilde for å få enda flere likes. Jeg syns de mister seg selv litt på veien, og ser at de blir mindre og mindre jordnære. Desverre tror jeg jenter kommer til å slite mer og mer med dette fordi komplimenter sitter veldig løst hos mange menn, spesielt på tinder og lignende. Se at det er større verdi i de unike komplimentene du får en sjelden gang, fremfor den noen folk sender til 50 jenter samtidig. Kanskje du hadde hatt godt av å finne deg en kjæreste med stabile rammer? Anonymkode: f81a3...ff5 Hehe, ja trur nok det er det jeg må gjøre. Ta sosiale medier et hakk ned. ja, jeg bytter ofte profilbilde, det er vell som du sir for å få oppmerksomhet. I tillegg til at jeg aldri blir fornøyd med bildene, men når folk skriver så gjør det jo det lille ekstra. ja ikke sant, joda trur jo det egentlig. Men vet ikke hvordan jeg skal finne noen en gang. Jeg er nok egentlig mer enn kjæreste type, men når man ikke finner den man ønsker være med så er det vanskelig. han dukker ikke akkurat på døren når du selv ønsker.. hehe.. -ts Anonymkode: 2e2a7...12b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Enig med de over, du må trappe ned på sosialt media. Kutt også ut noen av datingsidene. Du sier du vil ha kjæreste, men du må også tenke over hva slags menn du appellerer til. En mer jordnær mann med valgmuligheter vil kanskje styre unna jenter som virker som de er selvopptatte og har stort oppmerksomhetsbehov. Og det signaliserer du jo i alle høyeste grad om du ofte skifter profilbilde, legger ut selfies eller redigerte bilder, osv. Gjør en "avtale" med deg selv der du begrenser hvor mye tid du bruker på sosiale medier, eller at i hvert fall annenhver ting du legger ut skal være noe annet enn deg og ditt utseende. Hvis du følger en liste med jenter kun for fitness, sminke og moteinspirasjon - kutt listen til halvparten. Følg heller folk som blogger om andre ting. Finn deg noen idoler som står for noe. Og ta opp en ny hobby. Det er ikke interessant med jenter hvis "hobby" er utseende. Sannsynligvis har du fått noe bekreftelse på at dette er det du har å tilby, og det må du snu. Uansett om du blir den deiligste du kan bli, så er rett og slett ikke utseende nok til å kapre en bra fyr. For det første fordi det er for mange pene jenter der ute. For det andre fordi det ikke varer evig. Anonymkode: 1e25c...e76 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ja trur nok det er det jeg må gjøre. Ta sosiale medier et hakk ned. ja, jeg bytter ofte profilbilde, det er vell som du sir for å få oppmerksomhet. I tillegg til at jeg aldri blir fornøyd med bildene, men når folk skriver så gjør det jo det lille ekstra. ja ikke sant, joda trur jo det egentlig. Men vet ikke hvordan jeg skal finne noen en gang. Jeg er nok egentlig mer enn kjæreste type, men når man ikke finner den man ønsker være med så er det vanskelig. han dukker ikke akkurat på døren når du selv ønsker.. hehe.. -ts Anonymkode: 2e2a7...12b Kanskje ikke, men så lenge du får oppmerksomhet fra veldig mange menn - antar du gjør det når du har vært ute etter bekreftelse -, så er det sjelden noen som skiller seg ut. Anonymkode: f81a3...ff5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå