Gå til innhold

Laber sexlyst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i et forhold i snart 10 år og vi har barn sammen. Sexlysten min har aldri vært det helt store.. Om jeg på noe tidspunkt disse 10 årene hadde fått beskjed om at vi av en medisinsk årsak måtte avstått 100% fra sex med hverandre hadde jeg ikke tatt det så tungt. Jeg er glad i mannen min og han er hensynsfull i senga, men for meg blir bare ikke sex det helt store selv om vi til tider har veldig bra sex. Jeg kommer hver gang og orgasmene er bra, men det skjer ved at enten jeg eller han fingrer meg. Det hadde dessverre gitt meg like mye/lite å onanere meg selv til en orgasme alene. Jeg føler på en måte at vi kaster bort mye tid på sex som jeg heller kunne tenkt meg å bruke på noe annet jeg har lyst til å gjøre eller som må gjøres. Vi har sex to - tre ganger pr uke de ukene jeg ikke har mensen, men jeg digger å få mensen for da vet jeg at jeg har noen dager hvor det ikke er et spørsmål om vi skal ha sex.

Det er jo ikke bra å ha det slik og det sliter på forholdet. Jeg vet ikke helt selv hvorfor jeg er så negativ til å ha sex når det i seg selv er et sted mellom ok og bra. Jeg er lettet når vi er ferdige og lettet hvis han eller jeg skal bort slik at det ikke blir noe spørsmål om sex.

Noen andre som ikke liker sex? Hva kan jeg gjøre for å få mer lyst på sex?

Anonymkode: 2ed0c...dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som du kun er opptatt av dine behov om du mener det er bortkastet tid 

• Liker 3
Skrevet

Syns det høres ut som du er asexuel, eller en variasjon av dette. 
Har du snakket med mannen din om dette? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...