AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Jeg synes det er så fint med disse tettsittende, ensfarga maxikjolene i bomull! Jeg er imidlertid usikker på om dette er plagg som er forbeholdt de som har nærmest formstøpte figurer, eller om vanlige jenter også kan pull the off? Min figur er pæreformet, med flat mage og ganske spretten rumpe, men bakfra er ikke rumpa helt perfekt rund, liksom, men litt mer sånn "firkant", pga bitelitt ridebukselår og bitelitt lovehandles. Bruker forøvrig størrelse M i bukser fra Cubus, er vel en stor M. Korte bein og lang overkropp, bryster i 70B/C. Anonymkode: ac057...240
Batteri Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 (endret) Gå nå for guds skyld med det du selv vil, gi beng i hva andre måtte mene. Synes DU at du er fin i kjolen? Endret 19. juni 2016 av Batteri 12
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Jeg klarer fint å avgjøre om jeg kler diverse bukser og topper, for da er det lettere å "kle bort" det en ikke liker. Med lang kjole er jo alt på display, og jeg vil ikke at noen skal se meg og tenke at jeg har bomma helt på hva jeg kan tillate meg selv å gå med. Dette er meg i kjolen, helt ustæsja: Anonymkode: ac057...240 5
Antlers Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 Klart du kan gå med den Om jeg skal være superpirkete, ville jeg nok valgt en størrelse større (eller litt annen passform), slik at den falt finest mulig over underkroppen, men det kan jo hende det går seg til ved bruk - når tøyet strekkes. Ikke noe jeg ville reagert på om jeg så deg i bybildet, men jeg synes det er finest når akkurat den kjoletypen sitter litt løsere på. Igjen: dette er pirking. Jeg tror ingen kommer til å tenke at du har bomma helt. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #7 Skrevet 19. juni 2016 Klart du kan gå slik! Anonymkode: ac198...b3c 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 Hadde nok prøvd med noe hold-in undertøy under. Er ikke pent med så mye "bulker" her og der. Anonymkode: 6334f...4ce 5
Bloodless Skrevet 19. juni 2016 #9 Skrevet 19. juni 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde nok prøvd med noe hold-in undertøy under. Er ikke pent med så mye "bulker" her og der. Anonymkode: 6334f...4ce Herregud, skjerp deg! TS, hadde lett gått sånn om jeg hadde din kropp! 14
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #10 Skrevet 19. juni 2016 Hva er de flekkene, egentlig? Gjenskinn på bildene eller mønster i kjolen? Kroppen din passer helt fint til en slik kjole, men jeg ville brukt en eller annen form for underkjole under. Det gjelder alle folk i alle fasonger, for kjoler henger penere på kroppen da. Anonymkode: 2fe27...f43
kisskissbangbang Skrevet 19. juni 2016 #11 Skrevet 19. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er de flekkene, egentlig? Gjenskinn på bildene eller mønster i kjolen? Kroppen din passer helt fint til en slik kjole, men jeg ville brukt en eller annen form for underkjole under. Det gjelder alle folk i alle fasonger, for kjoler henger penere på kroppen da. Anonymkode: 2fe27...f43 Underkjole under sommerkjole? Det hørtes skikkelig klamt, varmt og ubehagelig ut. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #12 Skrevet 19. juni 2016 Sitter ikke pent på uten. Og det gjelder uansett størrelse på både kjolen og bæreren. Anonymkode: 2fe27...f43
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #13 Skrevet 19. juni 2016 Jeg synes den ser trang ut, ville kjøpt en str større hvis jeg var deg. Men ikke noe sjokkerende slik det er i dag, ikke noe jeg ville reagert på. Anonymkode: 93517...911
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #14 Skrevet 19. juni 2016 Takk for svar. Kjolen er i xs, for i større størrelser hang den så løst rundt midja og i utringinga. Men ser at den sitter veldig tett rundt hoftene, ja. Det er spor fra skitne barnehender på speilet 😄. Anonymkode: ac057...240
♥Missy♥ Skrevet 19. juni 2016 #15 Skrevet 19. juni 2016 Ville gått for den kjolen i str S, og hold in undertøy, fordi de løfter og gir deg en fin holdning:) 1
Arabella Skrevet 19. juni 2016 #16 Skrevet 19. juni 2016 57 minutter siden, Bloodless skrev: Herregud, skjerp deg! TS, hadde lett gått sånn om jeg hadde din kropp! Skjerpe seg? Vedk. har ikke sagt noe stygt. TS spør om andres mening. 4
Antlers Skrevet 19. juni 2016 #17 Skrevet 19. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Kjolen er i xs, for i større størrelser hang den så løst rundt midja og i utringinga. Men ser at den sitter veldig tett rundt hoftene, ja. Det er spor fra skitne barnehender på speilet 😄. Anonymkode: ac057...240 Ja, det er slik de skal være. Når de er tynne i stoffet (som mange av dem er), faller de ikke så pent når de sitter helt etter. Nå er det ikke alle som kler at kjolen henger litt løst på heller, men da kan det hjelpe med et belte i midjen. Et smalt belte passer best til pærefasong 5
Bloodless Skrevet 19. juni 2016 #18 Skrevet 19. juni 2016 2 timer siden, Arabella skrev: Skjerpe seg? Vedk. har ikke sagt noe stygt. TS spør om andres mening. Nei, var nok derfor det var skrevet som anonym. Ikke pent med så mye bulker her og der? Det kalles pupper, lår og rumpe og er helt normalt. 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #19 Skrevet 19. juni 2016 2 timer siden, Antlers skrev: Ja, det er slik de skal være. Når de er tynne i stoffet (som mange av dem er), faller de ikke så pent når de sitter helt etter. Nå er det ikke alle som kler at kjolen henger litt løst på heller, men da kan det hjelpe med et belte i midjen. Et smalt belte passer best til pærefasong Takk for bildetips, det hadde nok passa i kombinasjon med en str større, ja. Og så må jeg få presisere: en svart kjole viser jo bare konturene, ikke kroppen "live". Rumpa mi er egentlig helt rund fra siden, ikke bulkete som på bildet. Men jeg er helt enig i det dere sier, og skal prøve den på nytt i str S. Holdin-undertøy er ikke aktuelt til en sånn kjole, den er jo ment til bare å slenge på seg når en er på tur ut døra en sommerdag. Anonymkode: ac057...240 1
TrineMe Skrevet 19. juni 2016 #20 Skrevet 19. juni 2016 Åh Gud, du er jo superflott. Det er nesten som jeg må sette meg ned og grine over at ei ung og flott dame må spørre om hun har en flott nok kropp til å gå i en kjole hun liker. Menn har satt de fleste premissene for hvordan kvinner skal kle og te seg og skapte disse sinnssyke vrangforestillingene. Menn flest synes jo litt uregelmessigheter er deilige, men det er mulig at man nå til dags er mer redde for dømmende blikk og kommentarer fra medsøstre som har latt seg hjernevaske og gjort mennenes ideialer til sin egen religion. Trist og skremmende. Elsk deg selv, for ellers vil du aldri greie å elske andre! 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå