Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #1 Del Skrevet 4. november 2004 Har nå prøvd i 1 år å få barn, men neida...skuffelse hver eneste måned. Men hvorfor i alle dager kan ikke vi være like heldige som andre her inne som er lykkelige over voksne mager. Kjenner jeg bare har lyst til å gi opp hele greia, hyle ut at livet er urettferdig og at jeg føler meg mislykket som kvinne... Bare et lite utbrudd....beklager.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 4. november 2004 #2 Del Skrevet 4. november 2004 Føler med deg! Vit at du ikke er alene. Men det er blåe vibber her på KG, så det kommer snart. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #3 Del Skrevet 5. november 2004 Skjønner hvordan du har det gjest.. Er akkurat på samme måte her. Har vært inne på tanken om å gi opp mange ganger.. Men som Lisemor sier, vibbene er her, så kanskje vi har flaks snart? Ønsker dere lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomine Skrevet 19. november 2004 #4 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg vet akkurat hva du mener. Vi prøvde over ett år, og gikk til slutt til akupunktur-behandling. Etter to behandlinger ble jeg gravid, og nå er det bare en måned til termin. Lov meg at du prøver akupunktur før eventuelt andre "drastiske" inngrep. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. november 2004 #5 Del Skrevet 19. november 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. november 2004 #6 Del Skrevet 20. november 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå