YoghurtB Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 De siste månedene har jeg opplevd små kviseliknenede nupper på pannen. De blir stadig flere. Det gjør ikke vondt, og de er ikke røde. Har for så vidt god hygiene, og vet ikke hva dette kan komme av... har noen opplevd det samme?? Burde jeg dra til hudlegen? I så fall, hvilket hudlege senter anbefaler dere?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Kan det skyldes noe du ikke tåler, shampobytte/hudkrembytte, nye ting/vaner/produkter som du bruker på hud/i håret? Anonymkode: bc6f0...224
YoghurtB Skrevet 19. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det skyldes noe du ikke tåler, shampobytte/hudkrembytte, nye ting/vaner/produkter som du bruker på hud/i håret? Anonymkode: bc6f0...224 Tror ikke jeg har brukt noe nytt... de bare dukket opp gradvis
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Hudlege er dyrt og du må ha henvisning fra lege. Spør heller legen først Han/hun kan sikkert hjelpe. Anonymkode: 230b2...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå