Gå til innhold

Flat mus eller bollemus?

Flat mus eller bollemus?  

31 stemmer

1. 1. Hva foretrekker du? - Utdyp gjerne i tråden!

• Flat mus
      8
    • Bollemus
      23

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva foretrekker dere, flat mus eller bollemus?

Selv har jeg bollemus, og jeg synes det er så utrolig pinlig - spesielt i tights på treningssenteret. Under jeans og tights må jeg alltid bruke truseinnlegg for å unngå cameltoe pga sømmen.

Hva synes dere andre som har bollemus selv, er det plagsomt?

Anonymkode: 0eea7...6bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle. Så lenge det er en fitte som kan penetreres av penis er den godkjent til sitt formål.

Anonymkode: 91224...666

• Liker 3
Skrevet

Bollemus er jo mer mus å ha det hyggelig med.. 

• Liker 1
Skrevet

Spiller ingen rolle. Så lenge dere ikke byr frem en flaggermus.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Mons skrev:

Spiller ingen rolle. Så lenge dere ikke byr frem en flaggermus.

Kan jo ikke akkurat endre på utseendet der nede:p

Anonymkode: e4608...b33

Gjest Coolaid
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selv har jeg bollemus, og jeg synes det er så utrolig pinlig - spesielt i tights på treningssenteret. Under jeans og tights må jeg alltid bruke truseinnlegg for å unngå cameltoe pga sømmen.

Det spiller lite rolle, akkurat som puppene.... Men syns forøvrig at bollemus er supersexy og absolutt en bra ting. 

Gjest Vause
Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har vært på stranda, brukt bikini og slike ting, mange år siden faktisk men husker det plaget meg litt når jeg lå på rygg. Da var det litt tydelig. Ellers blir jeg ikke plaget av det på noe vis. Komplekser har jeg i haugevis, men akkurat når det kommer til underlivet har jeg minimale komplekser. :P Fitte er fitte liksom.. 

Skrevet

Jeg har bollemus, men jeg har aldri tenkt noe særlig over det, og ikke fått noen klager så langt. :P

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, KlaraKlein skrev:

Jeg har bollemus, men jeg har aldri tenkt noe særlig over det, og ikke fått noen klager så langt. :P

Har du problemer med cameltoe i trange bukser da? Gjør du noe for å skjule det, eller lar du det bare stå til?

Skrevet

Formen spiller ingen rolle så lenge den er våt :P 

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du problemer med cameltoe i trange bukser da? Gjør du noe for å skjule det, eller lar du det bare stå til?

Blir i verste fall bare en liten bul i skrittet dersom buksa er veldig trang, må trekke den ganske godt opp for å få kameltå. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Øker bollemus sjansen for å få kameltå...? Jeg greier ikke å se sammenhengen...?

Anonymkode: 6a73a...656

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns dette er kjempeflott,ikkje att eg stirrer,men det fører nok til att eg sender ett ekstra diskre blikk i den retningen:)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Øker bollemus sjansen for å få kameltå...? Jeg greier ikke å se sammenhengen...?

Anonymkode: 6a73a...656

Hos meg er det ihvertfall mer fett under huden både på venusberg og ytre lepper, og da kommer sømmen i buksene ofte litt mellom leppene.

Skrevet

Jeg har opplevd litt av hvert av nakne kvinner men har aldri opplevd at jeg ikke har digget underlivet. Med andre ord kos dere med alle musvariantene deres, fordi de er alle flotte. :smoke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner skikkelig på en stram og sprek figur og bollemus bryter med den fantasien.

Anonymkode: 7b731...1f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner faktisk mest på bollemus. Det har vel noe med at det gjør venusberget litt ekstra fremtredende, og jeg finner det sexy. Det gjør musa mer markert, på en måte.

Jeg ikke noe imot en flat mus heller, det hadde jo ikke vært no dealbreaker. Men, for meg blir det likevel litt sånn.. "mjeh".

Nå det er sagt, så er det jo forskjell på bullemuser også da. Men slik du beskriver det TS, med en bollemus som blir (i dine øyne) litt for synlig i tights, så høres det bare veldig hot ut :)

Anonymkode: 126a3...6c1

Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bollemus takk! Bollemus med litt lepper er den perfekte musen!!

Endret av kalaush
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel nærmere flagremus enn bollemus, men skambeinet er ganske stort og jeg liker ikke å ligge helt flatt og trekker alltid minst ett av beina litt opp hvis jeg ligger nede. Kan og oppleve kameltå hvis buksa har mer stretch enn sømmen, og den dras altfor langt opp. 

Anonymkode: 8a40a...155

Skrevet

Hvis bollemusen synes gjennom bunaden er det ikke noe for meg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...