Gå til innhold

Mye forandringer og følelsen av tomhet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er første gangen jeg skriver et innlegg så usikker på hvor  jeg skulle plassere det. Jeg føler at det har skjedd store omveltninger i livet mitt i det siste og jeg føler meg så tom. Jeg er akkurat ferdig utdannet og etter at skolen er slutt har jeg selvfølgelig fått en del mer tid jeg ikke vet hva jeg skal fylle med. Har lite venner da jeg har gått på skole i mange forskjellige kommuner de siste årene og derfor ikke fått knyttet nære bånd til noen. Jeg har også måtte slutte i jobben jeg har hatt i mange år for å starte i ny jobb.

Jeg har samboer som jeg er glad i,  men han har en hobby som stjeler mye tid og derfor blir jeg også mye alene. På en måte så er summen av alt, og for få relasjoner til at jeg føler meg uendelig ensom til tider og jeg føler meg så tom og uønsket av andre. 

Jeg har heller ikke noen venner fra yngre år da jeg ble mobbet hele oppveksten.

Er det noen som har noen som har noen gode tips eller har følt det på samme viset som vil dele erfaringer?

Anonymkode: ea776...a0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vil jo få kollegaer når du begynner å jobbe. Finn deg en hobby? 

Anonymkode: 11c0d...9a1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har dessverre ingen tips, men jeg vet hvordan du føler det da jeg har det akkurat som deg nå.. :/ 

AnonymBruker
Skrevet

Det høres veldig normalt ut i grunnen:) Bare gi den nye jobben litt tid. Det tar tid å bli kjent med nye kollegaer og finne seg til rette med det som er nytt. Så kan du prøve å finne ting du kan like å gjøre på ettermiddagen. Noe som er for deg. Gjerne noe som gjør at du treffer nye folk du kan bli venner med samtidig. Så tror jeg ting ramler på plass av seg selv med litt tålmodighet.

Anonymkode: 2aebf...4a3

AnonymBruker
Skrevet

Kansje du kan finne gleden i noe du liker som du kan drive med i selskap av andre uten at det må være et slags sosialt jag i forsøk på å bli kjent med noen? Prøv å trivest med deg selv. Lik deg selv. En skokk med venner betyr ikke nødvendigvis lykke og glede, ikke om du ikke er glad i deg selv. 

Anonymkode: 499e5...987

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nesten lik deg. Ble fryst ut hele oppveksten. Flyttet for videregående, fikk noen få venner men isolerte meg pga psykisk tilstand. Vennene jeg hadde hadde også sine problemer. Så flyttet jeg enda lenger vekk for å komme meg cekk. Fikk et par venner der, som heg dessverre ikke har kontakt med i dag. Så, begynte jeg på folkehøgskole. Fikk også noen venner der

Men folk flytter på seg. Skal studere osv... Jeg dro et sted, fikk meg jobb. Så, flyttet jeg videre fordi jegvar rastløs. Flyttet så til Oslo og fikk meg jobb. Kjente et par her fra før. Men vanskelig å komme inn på folk. Følt meg mye alene og rotløs:/ har fått enda tettere kontakt med de jeg har kontakt med. Men jeg lurer liksom på hvem jeg er og hva jeg skal gjøre med livet :) hilsen 24 år

Anonymkode: 176b9...db5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...