Gå til innhold

1 date - så lenge borte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 35 som var på date med ei jente jeg så absolutt likte veldig godt i forigår kveld. Nå sitter jeg på på en flyplass i Asia, på vei dit jeg skal jobbe de neste 6 ukene. Hun visste på forhånd at jeg skulle ut å reise, og vi skulle bare bli litt kjent.. Vi var begge enige i at vi koste oss, og alt jeg klarer å tenke på nå er at jeg skulle ønske jeg var hjemme nå slik at jeg ikke hadde trengt å vente så lenge på å få treffe henne igjen!!

Fikk mld rett før jeg dro at hun ønsket meg et godt opphold, en fin sommer, og at "vi ses når du er tilbake"... Men på 6 uker kan det jo skje mye. Ikke sant? Vi kjenner hverandre absolutt ikke godt nok til at jeg skal drive å kontakte henne mens jeg er der. Tenker jeg venter til jeg er tilbake før jeg tar kontakt igjen.. 

Huff, noen andre som har vært lenge borte fra hverandre etter bare en date eller to?? Og som faktisk har tatt opp kontakten igjen senere? 

Anonymkode: 3d2d7...e2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noen grunn til at du ikke kan holde kontakt med henne fra der du skal være.

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann på 35 som var på date med ei jente jeg så absolutt likte veldig godt i forigår kveld. Nå sitter jeg på på en flyplass i Asia, på vei dit jeg skal jobbe de neste 6 ukene. Hun visste på forhånd at jeg skulle ut å reise, og vi skulle bare bli litt kjent.. Vi var begge enige i at vi koste oss, og alt jeg klarer å tenke på nå er at jeg skulle ønske jeg var hjemme nå slik at jeg ikke hadde trengt å vente så lenge på å få treffe henne igjen!!

Fikk mld rett før jeg dro at hun ønsket meg et godt opphold, en fin sommer, og at "vi ses når du er tilbake"... Men på 6 uker kan det jo skje mye. Ikke sant? Vi kjenner hverandre absolutt ikke godt nok til at jeg skal drive å kontakte henne mens jeg er der. Tenker jeg venter til jeg er tilbake før jeg tar kontakt igjen.. 

Huff, noen andre som har vært lenge borte fra hverandre etter bare en date eller to?? Og som faktisk har tatt opp kontakten igjen senere? 

Hallo! 

Hold kontakten med henne. Hvis hun liker deg, så blir hun jo super glad :-)

Det kan jeg love deg at jeg hadde blitt :-)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok men det gjør jeg. Vi har på en måte sagt at vi ses om 6 uker, satt det på pause om du vil. Dessuten skal jeg jobbe veldig mye..Og vil ha begrenset med dekning. 

Skrevet

Desto større grunn til å sende noen ord når du har tid(tar deg tid) hvis du har fortalt at du har masse jobb etc, også sender du faktisk noen ord når du allerede har trangt med tid er et kompliment.

• Liker 3
Skrevet

Hvis jeg ikke hadde hørt noe, for å si det sånn

så hadde det vert et stort minus i min bok.

Send henne en melding i løpet av den første uken.

Så er jeg sikker på du får et koselig flørtete svar tilbake.

:-)

• Liker 2
Skrevet

Ok hvis det ikke går ann å sende sms, pga dekning

så forstår jeg det. Men prøv å få det til.

Det gjør ingenting om dere har en "pause".

Ellers så gjør du det beste utav det når du kommer tilbake.

Dette går nok veldig fint skal du se :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun sitter med samme inntrykk av deg, som du gjør av henne, så setter hun pris på at du sender en sms. Trenger ikke å væremamge, men bare det at du gjør det😊

6 uker uten en lyd hadde jeg tatt som et hint om at du ikke var så interessert.

Anonymkode: 29bf4...13c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke holder kontakt vil hun anta du har ghosta henne. Og slikt blir man ikke glad av. Så da kan du hende du får en litt annen reaksjon enn "velkommen hjem" etter seks ukers stillhet :P 

Anonymkode: 6228e...10f

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Om det hadde vært meg hadde jeg trodd at du ikke var interessert om jeg ikke hadde hørt noe mer fra deg. Hadde du likt meg, hadde du jo sendt noen koselige smser selv om du er på reise. Sier meg enige i det de andre her sier. Hold litt kontakt med henne mens du er der. 6 uker er jo lenge. Hadde du ikke gitt lyd ifra deg på så mange uker, hadde jeg gått videre for lengst :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hun bør absolutt høre noe fra deg. 

Anonymkode: 63768...7c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men vi har jo sagt farvel for nå, sees i august! Hvorfor vil hun tro at jeg ghoster? Det er jo planlagt! Vi kjenner hverandre jo ikke heller ordentlig enda, jeg føler det blir helt feil å "holde kontakten" mens jeg er bortreist.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vi har jo sagt farvel for nå, sees i august! Hvorfor vil hun tro at jeg ghoster? Det er jo planlagt! Vi kjenner hverandre jo ikke heller ordentlig enda, jeg føler det blir helt feil å "holde kontakten" mens jeg er bortreist.

Sees ja. Dere vet dere ikke kan se hverandre fysisk før til august. Det er dere enige om. 

Det er jo nå du må gønne på og gjøre henne varm. Det er nå du har muligheter for å vise at du er en mann og at du liker henne. Om du viser ovenfor henne at du er villig til å alltid finne litt tid til henne til tross for sted og situasjon, så er hun solgt. Hører hun ikke fra deg så vil hun jo anta at du gir fullstendig faen i henne. Hun kommer til å bli kald ovenfor deg. 

Jeg er helt sikker på at du hadde følt det samme om det var hun som dro og du var den som ble igjen. 

Anonymkode: 6228e...10f

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med de andre her. Du trenger jo ikke sende så mange. Bare litt sånn uhøytidelig sms som gjør at hun forstår at du tenker på henne. Ser ut til at du er redd for å virke for interessert,og at du er en smule sta så lenge du ikke kan ta til deg det vi skriver her. Stolthet og usikkerhet kan ødelegge mye. Du liker henne godt og da gjør det ikke noe at du lar henne vite at du ikke har glemt henne! Skjerpings.

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligheten er uansett liten for at det blir noe mer når man har vært på en date og skal på en lengre tur/reise/jobbopphold retter etterpå, men om du ikke forsøker å holde kontakten underveis så blir det garantert ikke noe mer. Om du ikke gir lyd fra deg på seks uker så har dere jo ingenting å bygge videre på når du kommer hjem igjen. Stemningen og kjemien fra kun en date er for lengst glemt om man ikke holder kontakten hvis det er lenge til man kan treffer hverandre fysisk igjen. 

Anonymkode: 8227d...db7

• Liker 1
Skrevet

Sier meg enig med alle over her; send en sms første uken, så tar du det derfra. Hun blir garantert glad dersom hun tenker det samme som deg etter den første daten!

• Liker 1
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

jeg traff en mann rett før jeg skulle på ferie, og avtalen var at vi skulle prates når jeg kom tilbake. Det rant inn med meldinger hele ferien og tilslutt var det forstyrrende og irriterende og så møttes vi når vi kom hjem og jeg ba ha dra dit pepperen gror. 

pass på hva du gjør. 

Anonymkode: fa6eb...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...