AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Jeg kjente tirsdag at noe var i gjære, men valgte lilevel å ta en styrkeøkt om kvelden, i tilfelle jeg ble syk. Videre utover uka ble formen dårligere, og i går måtte jeg være hjemme fra jobb, og lå på sofaen hele dagen. Dagen i dag har ikke vært spesielt mye bedre. Blir så frustrert, for jeg var kommet så godt igang med trening, og trente enten styrke eller gikk tur hver dag. Antakelig har det blitt litt rovdrift på kroppen med jobb, trening, barnas aktiviteter (som tar en del tid, spesielt datteren min sin aktivitet, som er hest), samt mye møter og avslutninger etc på ettermiddagstid. Jeg kjenner nå at jeg har treningsabstinenser, og rett og slett føler at kroppen svinner hen. Den gjør sikkert ikke det, men det er en kjip følelse. Mannen har nektet meg å være med på trening i morgen, av frykt for tilbakefall. Har han rett? Hva er egentlig lurt å gjøre? Vil jo gjerne bli frisk, men har også lyst å trene. Er så redd for at dørstokkmila skal bli lang om jeg blir uten trening for lenge.... Anonymkode: 61b32...8af
Cata Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Hvis du kjenner du orker og du ikke har feber så kan du rett og slett gå deg en tur, og så venter du med styrketreningen til du er helt frisk igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjente tirsdag at noe var i gjære, men valgte lilevel å ta en styrkeøkt om kvelden, i tilfelle jeg ble syk. Videre utover uka ble formen dårligere, og i går måtte jeg være hjemme fra jobb, og lå på sofaen hele dagen. Dagen i dag har ikke vært spesielt mye bedre. Blir så frustrert, for jeg var kommet så godt igang med trening, og trente enten styrke eller gikk tur hver dag. Antakelig har det blitt litt rovdrift på kroppen med jobb, trening, barnas aktiviteter (som tar en del tid, spesielt datteren min sin aktivitet, som er hest), samt mye møter og avslutninger etc på ettermiddagstid. Jeg kjenner nå at jeg har treningsabstinenser, og rett og slett føler at kroppen svinner hen. Den gjør sikkert ikke det, men det er en kjip følelse. Mannen har nektet meg å være med på trening i morgen, av frykt for tilbakefall. Har han rett? Hva er egentlig lurt å gjøre? Vil jo gjerne bli frisk, men har også lyst å trene. Er så redd for at dørstokkmila skal bli lang om jeg blir uten trening for lenge.... Anonymkode: 61b32...8af For det første så er det ikke influensavirus i omløp i Norge nå. For det andre abstinenser vet du hva det er og hvordan folk flest vil oppleve abstinenser? Og tilslutt, en kropp med forkjølesesvirus skal ikke drive trening men få lov til å restituere seg. Anonymkode: aaacf...c5f 1
Gjest Ajax Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Minor setback. Nyt tiden mens du har en unnskyldning til å slappe av og spise litt fritt. Når kroppen er klar igjen så vil du ha overskudd til å ta igjen det tapte. Det går veldig lite tapt i et kort sykdomsforløp så lenge man klarer å få i seg nok næring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå