AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Del Skrevet 18. juni 2016 ? Anonymkode: 649d2...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 18. juni 2016 #2 Del Skrevet 18. juni 2016 Bare hvis du ble gravid med det forrige egget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Del Skrevet 18. juni 2016 Ja. Jeg ble gravid på slutten av mensen. Så alt er mulig! Anonymkode: 6bfca...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Del Skrevet 18. juni 2016 Et øyeblikk siden, Biloba skrev: Bare hvis du ble gravid med det forrige egget. Mente ikke helt ordrett, i øyeblikket, men er det sjangs for graviditet ved å ha sex 5-6 dager før eggløsningen. ts Anonymkode: 649d2...5a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 18. juni 2016 #5 Del Skrevet 18. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Mente ikke helt ordrett, i øyeblikket, men er det sjangs for graviditet ved å ha sex 5-6 dager før eggløsningen. ts Anonymkode: 649d2...5a7 Ah. Ja, det er mulig, sæd kan leve akkurat så lenge, og vente på egget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #6 Del Skrevet 18. juni 2016 Eggløsningen er vel sjelden en dag bare? Har i alle fall lest at man får ei jente hvis man blir gravid noen dager før eggløsning, og får en gutt om man blir gravid under eggløsning. Anonymkode: 3768f...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #7 Del Skrevet 22. juni 2016 Dytter.. :-) Anonymkode: 649d2...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. juni 2016 #8 Del Skrevet 22. juni 2016 Den 18.6.2016 at 22.54, AnonymBruker skrev: Mente ikke helt ordrett, i øyeblikket, men er det sjangs for graviditet ved å ha sex 5-6 dager før eggløsningen. ts Anonymkode: 649d2...5a7 Ja, hvis du tar feil av når eggløsningen blir. Men du må treffe på eggløsningen, men det tror jeg du vet. Det sikreste er å ha sex hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #9 Del Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, Aamu skrev: Ja, hvis du tar feil av når eggløsningen blir. Men du må treffe på eggløsningen, men det tror jeg du vet. Det sikreste er å ha sex hele tiden Hehe, ja det er jeg klar over :-) Men min syklus har vært litt rar i det siste, så det jeg lurer på om noen her inne har opplevd å regne feil, og dermed bli gravid på denne metoden. Jeg vet jo ikke nøyaktig dato EL kommer, men har brukt EL-kalkulator, og kommet fram til at jeg hadde sex i en usikker periode, så derfor lurer jeg.... TS Anonymkode: 649d2...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. juni 2016 #10 Del Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ja det er jeg klar over :-) Men min syklus har vært litt rar i det siste, så det jeg lurer på om noen her inne har opplevd å regne feil, og dermed bli gravid på denne metoden. Jeg vet jo ikke nøyaktig dato EL kommer, men har brukt EL-kalkulator, og kommet fram til at jeg hadde sex i en usikker periode, så derfor lurer jeg.... TS Anonymkode: 649d2...5a7 Ja og ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #11 Del Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, Aamu skrev: Ja og ja Ble du gravid, altså? Hvis det var det du svarte på TS Anonymkode: 649d2...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. juni 2016 #12 Del Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ble du gravid, altså? Hvis det var det du svarte på TS Anonymkode: 649d2...5a7 Det stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. juni 2016 #13 Del Skrevet 22. juni 2016 sædceller kan leve inntil 5 døgn, så teoretisk sett kan du fint bli gravid om du har samleie 4-5 dager før EL. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #14 Del Skrevet 22. juni 2016 Jeg forstår ikke helt. Hvis du vil bli gravid er det nok lurere å ha sex rundt eggløsning? Du kan bli gravid 5-6 dager før du forventet eggløsning, hvis du har eggløsning tidligere enn du pleier. Du kan ha sex 5-6 dager før eggløsning der en seig jævel av en sædcelle overlevde og rakk egget 5-6 dager seinere. Men det er lite sannsynlig. De er vanligvis dau hele hurven i løpet av et par døgn. Anonymkode: 3516e...47a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #15 Del Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke helt. Hvis du vil bli gravid er det nok lurere å ha sex rundt eggløsning? Du kan bli gravid 5-6 dager før du forventet eggløsning, hvis du har eggløsning tidligere enn du pleier. Du kan ha sex 5-6 dager før eggløsning der en seig jævel av en sædcelle overlevde og rakk egget 5-6 dager seinere. Men det er lite sannsynlig. De er vanligvis dau hele hurven i løpet av et par døgn. Anonymkode: 3516e...47a Jeg planlegger ikke å bli gravid, det er derfor jeg lurer. fant ut at EL var nærmere enn jeg trodde ts Anonymkode: 649d2...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå