Crazycatlady Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Katten min har varm nese, feber. Holder seg veldig i ro og vil verken spise eller drikke. Ho brekker seg, men d kommer ikke noe ut. Har gitt ho litt matolje. Men ho ligger bare rolig m øynene lukka. Ikke pustebesvær. Vært sånn siden jeg kom hjem fra jobb for 8 timer siden. Kan d være gress som har satt seg fast? Hva gjør jeg?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Ring dyrlegen!!! Er dyret ditt sykt, stiller man ikke diagnose på et forum. Anonymkode: 00564...609 2
DizzyRonson Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Jeg ville ringt dyrlege. Kan være gress. Kan være mye verre. Katter er mestere I å virke friskere enn de er. 1
palamina Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Ring dyrlegevakta med en gang du. Kan være hva som helst, men det er tydelig at katten din er veldig redusert så den bør nok ha tilsyn av dyrlege. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Crazycatlady Skrevet 19. juni 2016 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2016 Hei alle som tok dere tid til å svare. Ja jeg er klar over at man skal ringe dyrlegen, men når man bor usentralt og dyrlegen er noen mil unna og man ikke får tak i noen dyrlege på kveldstid prøver man andre måter. Man er jo selvsagt bekymret for dyret og vil de skal ha det bra. Jeg fikk tak i dyrlegen idag og tok med katten for en sjekk. Dyrlegen mente den hadde spist noe som blokkerte litt, kanskje en fugl. Så jeg fikk en sprøyte med renset parafin, skal gi katten 5ml hver tredje time så får vi håpe det ordner seg og katten får opp det som sitter fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå