Gå til innhold

Han kommer ikke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min tok jomfrudommen min, også har vi hatt sex en gang etter det igjen, så to ganger da, og han har ikke kommet på av de gangene. Sist vi hadde det var igår, men ga uttrykk for at jeg synes det var utrolig vondt, og da stoppet han. Det samme skjedde når han tok jomfrudommen min. Men synes fortsatt det er ubehagelig å tenke på at han ikke kommer, eller får gjort seg "ferdig". eller er dette vanlig? Evt. Hvor lenge er det gutter holder ut før de kommer?

Anonymkode: 7014f...82a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min tok jomfrudommen min, også har vi hatt sex en gang etter det igjen, så to ganger da, og han har ikke kommet på av de gangene. Sist vi hadde det var igår, men ga uttrykk for at jeg synes det var utrolig vondt, og da stoppet han. Det samme skjedde når han tok jomfrudommen min. Men synes fortsatt det er ubehagelig å tenke på at han ikke kommer, eller får gjort seg "ferdig". eller er dette vanlig? Evt. Hvor lenge er det gutter holder ut før de kommer?

Anonymkode: 7014f...82a

Helt forskjell fra gutter til gutter. Noen holder i 1 minutt andre mye lengre. 

Hvor gammel er du?

Anonymkode: cddd6...f2e

Skrevet

Det er vel bra at han trekker seg ut når du har/det ser ut som du har det vondt, enn at han kommer? Hvis han "må" komme kan han ta saken i egne hender. Du burde kanskje finne ut av hvorfor samleie gjør vondt og bekymre deg mindre for om han kommer eller ikke. Sex er liksom noe man gjør sammen, det er ikke noe dama piner seg gjennom for å få mannen til å komme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tok noen ganger før jeg kunne åpne meg ordentlig opp og komme med en ny partner. 

Ha mer sex, så vil det nok ordne seg etterhvert.

Anonymkode: 440cf...d9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...