Gå til innhold

Vil noen skravle litt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg drikker en øl og kjeder meg, og jeg orker ikke å snakke med noen jeg kjenner. Noen her inne som vil skravle litt? Hva gjør du i kveld? Har du planer for helgen? Anbefal meg en film? Hva som helst. :)

Anonymkode: fd3cb...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vause

Jeg sipper fordi jeg har kjedet meg i flere timer, klarer ikke finne en døyt som underholder meg! Jeg kan ikke anbefale en film men kan anbefale Orange is the New Black, nettopp kommet ut ny sesong! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist godteri og tenker "hvorfor gjorde jeg det der egentlig? :klo: ". Usikker på om jeg egentlig syntes det var så godt. :ler:

@Vause jeg falt av OITNB etter..fem? episoder. Verdt å prøve på nytt eller det en sånn enten/eller-serie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i Harry Potter for n'te gang, i mangel på noe bedre å gjøre. Bedt på fest, men er for gammel til slikt. Burde også vaske truser, men orker ikke. :P I morgon, i morgon, men ikkje i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vause

@kisskissbangbang Det virker som om det er en serie man enten elsker eller hater. Selv elsker jeg serien, men det har variert hvor mye jeg har likt serien etter hver sesong. Sesong en ble betraktelig bedre etter et par episoder, sesong to var fantastisk men sesong tre var ganske kjedelig. Sesong fire virker veldig lovende, jeg er halvveis. Når det ble mer fokus på alle kvinnene i fengselet fremfor Chapman ("hovedpersonen") og Larry (forloveden/eksen til Chapman), samt trekantdramaet rundt dem og Vause, ble jeg hekta på serien. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste akkurat en paralgin forte. Håper den virker snart.. isjas er kjipt:/ har du sett mad Max filmene? Eller water world.  Jeg synes de er rå bra. Der har du både helga mi og film. Det må jo være verdt noe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg titter på "Silent Witness" eller hva det nå heter på TV.

Anonymkode: 38e34...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...