Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Lii
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen renser seg selv. Ikke tro på alt du hører :)

Skrevet

Juks og fanteri. Har prøvd det der en gang. Du blir målt alle veier også blir du stramt pakket inn i leiredekket bandasje. Så skal du ligge sånn i noen timer, ute sv stand til å røre deg omtrent. Deretter blir bandasjene plukket av og du blir igjen målt i alle retninger. Da har du kanskje gått inn 0,5-1 cm på hvert sted. Men, det er jo ikke så rart, for kroppen har jo vært skviset sammen i timesvis. Hadde de målt dagen etter, så hadde nok resultatet vært det samme som før....

Skrevet

Det virker! Og til deg over her; hvor har du fått utført det hen? Du ligger ikke I flere timer med bandasjen på,  60 minutter skal det virke.  Og bandasjene skal ikke være for stramt på, men ha god kontakt med huden. 

Skrevet
10 timer siden, chi skrev:

Det virker! Og til deg over her; hvor har du fått utført det hen? Du ligger ikke I flere timer med bandasjen på,  60 minutter skal det virke.  Og bandasjene skal ikke være for stramt på, men ha god kontakt med huden. 

Jeg var på et spa i byen hvor jeg bor. Lå hvertfall to timer med bandasjene på, og de var stramme! Skikkelig ubehagelig! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarte på det samme under helse, men innser at svaret mitt kanskje ikke var det TS var ute etter. Det funker der og da, men så er alle cm tilbake igjen ett par dage etter. Om det har noen "rense" effekt er heller tvilsomt. Bortkastet penger, men for ren velvære er det kanskje ok. Jeg syns likevel det var ubehagelig å ligge i bandasjer med drakt over og svette meg halvt forderva. 

Anonymkode: 1c530...270

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...