AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 De siste månedene har jeg vært langt nede og slitt med depresjon. Jeg tror jeg nå har funnet grunnen men lurer på om det er mulig? Har vært avstands forelsket i ei jente jeg ikke kjenner i lang tid. Studiene er over og jeg tror hun har flyttet hjem igjen og tror hun er ferdig med studiet sitt. Jeg har slitt mye i det siste men jeg tror kanskje dette er hovedgrunnen til at jeg føler meg så forferdelig. Greia er at hver gang vi så hverandre så virket det som alt stoppet opp, at jeg hadde funnet min "soulmate", uten at vi noensinne snakket sammen. Det var kun blikk kontakt. Det virket ikke som at hun var interessert i meg, tror jeg... men er det mulig at jeg kan ha kjærlighetssorg? Er det mulig da? Vi har jo ikke hatt noe forhold eller noe sånt men alt føles så tungt. Noen som har opplevd noe lignende? Noen tips? Anonymkode: 6e57d...20e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Kjenner meg igjen i dette!! Har vært deppa i 4 år snart! Anonymkode: 93c26...f20 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Jeg var avstandsbetatt av en fyr og så bare forsvant han fra bybildet i vinter en gang tror jeg og jeg har ikke sett han siden, han viste litt tegn til interesse også så jeg fikk en slags kjærlighetssorg over at han bare forsvant sporløst. Han har vel flyttet vi var liksom bare på slags hils, men jeg trodde jo han var på vei til å ta kontakt så hadde tydeligvis sett for meg i håpet at det kunne bli noe. Gudene vet hvor han forsvant henne. Anonymkode: 9c514...b6e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Kan jo hende, men godt mulig du har idealisert henne en god del siden dette bare har vært på avstand. Leit å høre at du har slitt så mye, håper du får det bedre. Kan det tenkes at du mangler kjærlighet i livet ditt på ett eller annet vis? Fra noen nær deg? Anonymkode: 0365e...006 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Det er absolutt mulig. Jeg har selv opplevd å ha en form for kjærlighetssorg over en jeg møtte og snakket med i 15 minutter. Vi hadde en utrolig bra kjemi og jeg følte at jeg hadde møtt min sjelevenn. Det var sprøtt... Men dette var en 'tilfeldig' person som jeg ikke har snakket med før eller siden. Men det tok tid før jeg klarte å "komme over han". Det blir gjerne med tanken og følelsene du får går over. Mine er borte. Jeg kom over det med å tenke over at vi ikke passer sammen. Men tanker kan flyte og spille hjertet et puss. For en periode trodde jeg han kunne ha vært min store kjærlighet. Rart med det. Anonymkode: 4e687...e59
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 Dette har skjedd med meg også et par ganger. Begge hadde jeg derimot snakket litt med, men mest overfladisk hvis du skjønner. Med begge føltes det på en måte ut som alt bare "stemte" når vi så på hverandre, det var en skikkelig merkelig følelse. Han første møtte jeg på et flerdagersseminar og vi hadde god kjemi. Jeg er derimot slik at dersom jeg fatter interesse for noen, får jeg litt panikk og trekker meg tilbake (livredd for å bli såret). Så når seminaret var over prøvde jeg bare å glemme han. Det gikk ikke helt... I mellomtiden fikk jeg meg kjæreste. Nummer to møtte jeg gjennom studiene, og også med han fikk jeg en rar følelse av at alt bare sa "klikk" da vi møttes og de gangene vi snakket sammen. Men da var jeg jo i et forhold, og kunne ikke gjøre noe, selv om det virket som han også var interessert. Nå er jeg singel, og begge disse opptar tankene mine. What to do liksom! Anonymkode: 3f8a7...9d1 1
applestories Skrevet 18. juni 2016 #7 Skrevet 18. juni 2016 Man sørger ikke bare over å miste hva man har her og nå, man sørger over fremtiden som aldri ble. 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jo hende, men godt mulig du har idealisert henne en god del siden dette bare har vært på avstand. Leit å høre at du har slitt så mye, håper du får det bedre. Kan det tenkes at du mangler kjærlighet i livet ditt på ett eller annet vis? Fra noen nær deg? Anonymkode: 0365e...006 TS her. Ja, har ingen venner og lite kontakt med familien. Ja det kan nok være at jeg har idealisert henne og skapt et glans bilde av henne og et potensielt forhold. Det kan nok hende vi ikke passer sammen i det hele tatt nei. Får prøve å tenke på det da. Anonymkode: 6e57d...20e 1
Aamu Skrevet 19. juni 2016 #9 Skrevet 19. juni 2016 21 timer siden, applestories skrev: Man sørger ikke bare over å miste hva man har her og nå, man sørger over fremtiden som aldri ble. Kloke ord! 2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. juni 2016 #10 Skrevet 19. juni 2016 Patetisk er det eneste ord som passer inn her. Og sørge over noen man ikke kjenner er idioti på det høyeste.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #11 Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Patetisk er det eneste ord som passer inn her. Og sørge over noen man ikke kjenner er idioti på det høyeste. Tusen takk for et innholdsrikt og utdypende svar på tråden. Dette gjorde virkelig kvelden min bedre! TS. Anonymkode: 6e57d...20e 7
LiljaMarie Skrevet 19. juni 2016 #12 Skrevet 19. juni 2016 Kan du ikke prøve å finne ut hvem hun er? Kanskje komme i kontakt med henne? 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #13 Skrevet 21. juni 2016 Den 19.6.2016 at 1.45, LiljaMarie skrev: Kan du ikke prøve å finne ut hvem hun er? Kanskje komme i kontakt med henne? TS her. Tro det eller ei, i går kveld ved en ren tilfeldighet så fant jeg henne på facebook. En bekjent av meg der "likte" noe av henne og det dukket opp i min feed. Men kan ikke gjøre noe, om jeg skriver til henne så kommer hun helt sikkert til å tenke jeg er creepy. Får bare glemme henne og komme meg videre! Anonymkode: 6e57d...20e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #14 Skrevet 21. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Tro det eller ei, i går kveld ved en ren tilfeldighet så fant jeg henne på facebook. En bekjent av meg der "likte" noe av henne og det dukket opp i min feed. Men kan ikke gjøre noe, om jeg skriver til henne så kommer hun helt sikkert til å tenke jeg er creepy. Får bare glemme henne og komme meg videre! Anonymkode: 6e57d...20e Er klart du må skrive til henne! Et tydeligere tegn kan du ikke få. Anonymkode: 12bc7...291 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #15 Skrevet 21. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er klart du må skrive til henne! Et tydeligere tegn kan du ikke få. Anonymkode: 12bc7...291 Ganske sikker på at hun bare tenker "creep!" om jeg gjør det. Hun virket ikke interessert tidligere heller, eller så var hun bare veldig sjenert eller syntes jeg var ekkel/stygg. Jeg har veldig problemer med å finne en "connection" med folk uansett, føler det ikke for noen for å være ærlig. Men, med hun følte jeg noe, det føltes riktig med engang. For første gang i mitt liv faktisk. Tror livet dessverre må gå videre, hvis det er mulig. Anonymkode: 6e57d...20e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #16 Skrevet 21. juni 2016 Jeg er jente og har opplevd denne blikk-kontakten med en fyr dette semesteret. Synes det er litt trist at jeg antakeligvis aldri får se han igjen ettersom jeg er ferdig på studiet. Jeg vil råde deg til å sende henne en melding! Bare skriv at du synes hun er søt og at du gjerne skulle blitt kjent med henne. Jeg hadde blitt kjempeglad for en slik melding. Det er ikke creepy, men smigrende! Anonymkode: 789ad...de4 3
Ulla Ullsokk Skrevet 22. juni 2016 #17 Skrevet 22. juni 2016 Den 21. juni 2016 at 20.09, AnonymBruker skrev: Ganske sikker på at hun bare tenker "creep!" om jeg gjør det. Hun virket ikke interessert tidligere heller, eller så var hun bare veldig sjenert eller syntes jeg var ekkel/stygg. Jeg har veldig problemer med å finne en "connection" med folk uansett, føler det ikke for noen for å være ærlig. Men, med hun følte jeg noe, det føltes riktig med engang. For første gang i mitt liv faktisk. Tror livet dessverre må gå videre, hvis det er mulig. Anonymkode: 6e57d...20e Nei, for pokker! Du har ikke NOE å tape! Vær ærlig, si at du ikke vil være creepy, men at du har syntes hun var så søt hele semesteret, så du ville bare si hei! Gjør det! TENK om hun har tenkt noe lignende om deg! Og hvis ikke, så legger hun merke til deg nå og det kan være nok! Eller det blir ikke noe som helst, og da slipper du å fortsette å drømme og lure og det er lettere å komme seg videre! Jeg hadde bare blitt smigret av det! Men hvis du sender 15 meldinger uten at hun svarer, DA er du creepy, men du virker ikke som typen til det, ts 😉
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #18 Skrevet 22. juni 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jente og har opplevd denne blikk-kontakten med en fyr dette semesteret. Synes det er litt trist at jeg antakeligvis aldri får se han igjen ettersom jeg er ferdig på studiet. Jeg vil råde deg til å sende henne en melding! Bare skriv at du synes hun er søt og at du gjerne skulle blitt kjent med henne. Jeg hadde blitt kjempeglad for en slik melding. Det er ikke creepy, men smigrende! Anonymkode: 789ad...de4 Tja, vi har sett hverandre endel ganger før og jeg har aldri gjort noe ut av det, eller det vil si, jeg kunne ikke gjøre noe. Vi sa bare hei og smilte til hverandre noen ganger, ikke noe mer enn det. Føler kanskje at jeg viser at jeg ikke er "mann nok" som nå må ty til facebook? Eller gjør ikke det noe? Ok. Jeg skal tenke litt mer på det så får vi se. 12 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Nei, for pokker! Du har ikke NOE å tape! Vær ærlig, si at du ikke vil være creepy, men at du har syntes hun var så søt hele semesteret, så du ville bare si hei! Gjør det! TENK om hun har tenkt noe lignende om deg! Og hvis ikke, så legger hun merke til deg nå og det kan være nok! Eller det blir ikke noe som helst, og da slipper du å fortsette å drømme og lure og det er lettere å komme seg videre! Jeg hadde bare blitt smigret av det! Men hvis du sender 15 meldinger uten at hun svarer, DA er du creepy, men du virker ikke som typen til det, ts 😉 Hehe, takk for svar! Nå fikk jeg veldig lyst til å bare hoppe i det! Har jo ikke noe å tape på det sånn sett. Ja det er egentlig mye bedre å bare vite hvordan ståa er, om det er noen sjangs eller ikke. Å ikke vite noe som helst er jo verst! Haha nei, er ikke en sånn gal fyr som sender haugevis av meldinger om jeg ikke får svar, kunne aldri gjort noe sånt! Tenkte å bare skrive en enkelt kort melding og ta det derifra. Svarer hun, så er det helt topp, svarer hun ikke så er det helt greit det også tenker jeg. Må bare tenke litt mer over det, det er ganske utenfor min komfort sone å gjøre dette men jeg føler at hun er verdt det. TS. Anonymkode: 6e57d...20e
Ulla Ullsokk Skrevet 22. juni 2016 #19 Skrevet 22. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, takk for svar! Nå fikk jeg veldig lyst til å bare hoppe i det! Har jo ikke noe å tape på det sånn sett. Ja det er egentlig mye bedre å bare vite hvordan ståa er, om det er noen sjangs eller ikke. Å ikke vite noe som helst er jo verst! Haha nei, er ikke en sånn gal fyr som sender haugevis av meldinger om jeg ikke får svar, kunne aldri gjort noe sånt! Tenkte å bare skrive en enkelt kort melding og ta det derifra. Svarer hun, så er det helt topp, svarer hun ikke så er det helt greit det også tenker jeg. Må bare tenke litt mer over det, det er ganske utenfor min komfort sone å gjøre dette men jeg føler at hun er verdt det. TS. Anonymkode: 6e57d...20e Gjør det! Fordelen med FB er at terskelen er lav, dermed mindre kleint å bli avvist enn om du stod på døren hennes som man måtte i gamle dager. Men håper du får en date! Krysser fingrene for deg! De aller fleste (ca alle?) jenter hadde blitt smigret uansett, og ikke syntes fyren var dum fordi han sendte melding!
Ziljenh Skrevet 22. juni 2016 #20 Skrevet 22. juni 2016 1 time siden, Ulla Ullsokk skrev: Gjør det! Fordelen med FB er at terskelen er lav, dermed mindre kleint å bli avvist enn om du stod på døren hennes som man måtte i gamle dager. Men håper du får en date! Krysser fingrene for deg! De aller fleste (ca alle?) jenter hadde blitt smigret uansett, og ikke syntes fyren var dum fordi han sendte melding! Enig! Hopp i det! Om hun ikke er interessert så blir hun nok heller smigret enn at hun synes du er creepy. Du taper sån sett ingen ting hvis hun ikke er interessert, fordi da vet du det, og det er lettere å komme over det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå