Gå til innhold

Livet har ikke startet enda? 23 år!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lyst å komme videre i livet, jeg er enda ung (?) 23 år! 

Dere som er godt i tredve åra +, vil dere påstå at livet ikke har startet enda som 23 åring?

Anonymkode: 1e7ae...60a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv er jeg 20 og vil si at livet har startet. Livet skjer hele tiden det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør at du synes livet ikke har startet enda?

Anonymkode: 06caa...6a0

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør at du synes livet ikke har startet enda?

Anonymkode: 06caa...6a0

2 minutter siden, Drikkeflaska skrev:

Selv er jeg 20 og vil si at livet har startet. Livet skjer hele tiden det. 

Sett i et større perspektiv da, og litt annen formulering:

Har man masse godt i vente i kommende år? 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sett i et større perspektiv da, og litt annen formulering:

Har man masse godt i vente i kommende år? 

Jeg mener åra som kommer. 

(Rettelse).

Skrevet

Livet mitt hadde absolutt startet da jeg var 23, selv om jeg var halvveis i en studieboble fortsatt. Jeg føler heller at livet har stått på pause siden jeg var 24 og studiene var over.

Skrevet

Jeg følte livet startet når jeg fylte 19 år og flyttet ut. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, applestories skrev:

Livet mitt hadde absolutt startet da jeg var 23, selv om jeg var halvveis i en studieboble fortsatt. Jeg føler heller at livet har stått på pause siden jeg var 24 og studiene var over.

Du har ikke fått deg jobb, kjæreste, barn, bolig, bil? :)  Fått reist litt med en kjæreste, gjort litt nye ting?

ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke fått deg jobb, kjæreste, barn, bolig, bil? :)  Fått reist litt med en kjæreste, gjort litt nye ting?

ts

Har ikke fått eller gjort de forventede tingene nei. Men utsiktene ser bedre ut nå, gjør mye nytt, har mye ansvar, og ser faktisk muligheter der jeg før kun så begrensninger. Så livet er ikke helt slutt etter man har bikket 30 heller. Håper jeg! :P

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har så lyst å komme videre i livet, jeg er enda ung (?) 23 år! 

Dere som er godt i tredve åra +, vil dere påstå at livet ikke har startet enda som 23 åring?

Du er ikke for gammel til å få livet du ønsker om du er villig til å jobbe for det om det er det du lurer på.

AnonymBruker
Skrevet

Mye godt i vente eller ei kan vel heller ingen si noe om. For min del er det mye bekymringer og stress, men så er det de små fine tingene i hverdagen som gjør at man holder ut. :)

Anonymkode: 145fe...365

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 23, og har hatt kjæreste i fire år, forlovet i to år, reist masse sammen, har hund, bil og leilighet sammen :) Jeg studerer fortsatt, men likevel.. Så ja, livet har definitivt begynt! Det kommende året venter bryllup og bryllupsreise.

Skjønner ikke dette her med at livet ikke har begynt? Hus, barn, og alt det der? Det er jo i prinsippet bare prioriteringer som skal til...

Anonymkode: 59cb1...eb1

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 23, og har hatt kjæreste i fire år, forlovet i to år, reist masse sammen, har hund, bil og leilighet sammen :) Jeg studerer fortsatt, men likevel.. Så ja, livet har definitivt begynt! Det kommende året venter bryllup og bryllupsreise.

Skjønner ikke dette her med at livet ikke har begynt? Hus, barn, og alt det der? Det er jo i prinsippet bare prioriteringer som skal til...

Anonymkode: 59cb1...eb1

Hus, barn og alt det der er ikke engang livet for mange heller. Det handler om hva man vil i livet og hva som betyr noe for deg. 

Anonymkode: 71450...056

• Liker 1
Skrevet

Skulle gjerne skrudd klokka tilbake til når jeg var 23. Istedenfor å suse rundt ville jeg fokusert på å komme meg videre i livet. Var jævlig bittert å returnere til skolebenken når alderen nærmet seg 30.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Skulle gjerne skrudd klokka tilbake til når jeg var 23. Istedenfor å suse rundt ville jeg fokusert på å komme meg videre i livet. Var jævlig bittert å returnere til skolebenken når alderen nærmet seg 30.

Da. Wopsi.

Anonymkode: c3ce8...7ca

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Uansett, sett i et større perspektiv:

Livet har knapt begynt som 23 åring, mye spennende vil jo selvfølgelig skje i tiden som kommer!

-TS (slik velger jeg å se på det)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett, sett i et større perspektiv:

Livet har knapt begynt som 23 åring, mye spennende vil jo selvfølgelig skje i tiden som kommer!

-TS (slik velger jeg å se på det)

Jeg tenker at det er mye spennende som skjer nå, jeg. Du vet jo faktisk ikke hva som vil skje i fremtiden, eller om den faktisk vil skje i det hele tatt. Derfor er det viktig å fokusere på alt det positive og spennende som skjer nå, og samtidig forberede seg på det som ev. vil skje i fremtiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Livet mitt føltes oppstoppet når jeg ble 24. Men jeg hadde da oppnådd mye av målene jeg så lenge hadde satt. Ingen høyere utdannelse, men kom meg til Oslo og fikk meg jobb. Så tenkte jeg plutselig...hva nå? Er dette det jeg skal resten av livet? Dessverre tror jeg jeg er en person som er avhengig av forandring og det å ha noe å se frem tilhele tiden. Nå er planen å flytte til utlandet...

Anonymkode: d2e30...0b3

AnonymBruker
Skrevet

Jo da, har mange flotte år forran deg. Men det er ikke akkurat som om detvo store livet starter når når man får a4 jobb, er gift med samme mannen i 15 år, og får trassige barn. For all del, jeg elsker det livet også. Men jeg elsker det nettopp fordi jeg gjorde meg ferdig men noe av det livet jeg skulle leve tidlig. Livet med studier, frihet, reising, festing etc er absoludt en viktig del av livet det også, som man bør sette pris på før man skal leve det livet man får med hus, bil, mann og barn. 

Anonymkode: 3d0e8...4ba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...