Gå til innhold

5 års bryllupsdag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har 5 års bryllupsdag i juli! 

Mannen min ser ikke helt vitsen med å feire dagen. Dette er et ønske fra min side. Han nevnte da at vi kunne spise tidlig på dagen å ha med gutten vår på 6 mnd. 

Venner og familie har vi ikke i nærheten. Må evt få noen til å reise hit for å ha helgen hos oss, og i tillegg være barnevakt lørdagen. 

Er dette for mye å forlange? Feirer dere bryllupsdagene, eller går de forbi i stillhet? 

Anonymkode: e5faf...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi feiret vel første bryllupsdag, eller feier de forbi i stilhet. Vi får rett og slett ikke tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk ut for å spise middag på vår første bryllupsdag. 

Og i år så kom vi på at vi burde kanskje feire siden vi hadde 10 års bryllupsdag, så det gjorde vi :) Mao ikke noe særlig feiringer her i heimen! Bruker alltid å få blomster på bryllupsdagen vår da. I år så kjøpte vi for første gang en liten gave til hverandre. 

Jeg tror kanskje jeg hadde valgt å feire hjemme i deres situasjon. Lage god middag og sprette ei flaske god vin eller champagne etter at ungen har lagt seg. Blir litt mye styr for å gå ut å spise middag når barnevakter må reise langt og være over. 

(dere burde ha vært på utkikk etter fast barnevakt som bor i nærheten, ei jente eller gutt i tenårene. Her hadde vi en helt fantastisk nabogutt som begynte å være barnevakt for datteren vår da han var 16 år. Ei fast barnevakt som dere kan stole på er gull verdt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...