Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dessverre klart å rote med en kompis og vi har ikke snakket sammen siden. Dette skjedde i forgårs etter en kveld på byen. Jeg skulle egentlig bare låne sofaen hans slik at jeg slapp å dra min lange vei hjem for å sove. 

Vi var jo rimelig full begge to. Vi rotet bare, så vi fullførte ikke helt. Men når gjort er gjort, så er det ikke så mye å gjøre med det, men hva skal jeg si til han? Jo lengre vi venter å prate med hverandre, jo kleinere blir det kanskje. Jeg har tenkt litt på det å sende en mld, men hva skal jeg skrive? 

Jeg har et inntrykk av at han kanskje er bittelitt interessert i meg også. 

Anonymkode: 1102b...f6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Gjest Fox Mulder
Skrevet

Er du bittelitt interessert i han?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Fox Mulder skrev:

Er du bittelitt interessert i han?

Jeg vet sannelig ikke egentlig. Men jeg vil bare gjøre dette mindre kleint nå i første omgang. Har lyst å skrive et eller annet til han. Tror det blir verre om vi treffes neste gang eller møtes tilfeldig på butikken uten å snakket med hverandre siden vi rotet. Jeg får nesten litt angst. Hadde også synes det var ok å vite hva han ville med det. Om han bare var full og "dum", fordi han hadde lyst på meg (kun seksuelt) eller om det er fordi han er interessert. Det har jo en del å si for forholdet vårt fremover. 

Hadde jeg vært edru, så hadde jeg nok ikke rotet med han. 

Gjest Fox Mulder
Skrevet

Jeg ville ha begynt med å sende en litt forsiktig melding. Noe lignende som: Hvordan går det?

Skrevet

Eventuelt: Angående klininga, hva syntes du om det ?

Skrevet

Foreslår at du tar kontakt med han enten på telefonen eller enda bedre, dere treffes for en prat.

Gjerne ta opp det som skjedde, og spør hva som skjer videre, dersom du selv er interessert i han. Ærlighet og kommunikasjon er veldig viktig for alle typer forhold. 

• Liker 1
Skrevet

Drit i det hele, bare opptre normalt når du møter han, du sier du ikke hadde gjort det om du var edru, så stå for det når dere er sammen, hvis du oppfører deg normalt tenker han du ikke interessert og klininga var et resultat av fylla. Hvis han er interessert i deg (mer enn seksuelt) så tar han sikkert opp rotingen. 

Skrevet

Hva med noe humoristisk... 
Send ham følgende sms: " Shit.. Har rota med kompisen min, og er redd for at det skal bli kleint. Har mistanke om at du er i en lignende situasjon. Tenkte jeg skulle prøve med en litt sånn selvironisk/morsom melding for å bryte stillheten.. tror du det kan funke?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...