Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ferie og har derfor vært på besøk hos en kompis som bor et stykke fra der jeg bor. Har overnattet, og funnet ut at han faktisk sover på gulvet hver natt, selv om han har seng. Jeg prøvde å spørre om han har ryggproblemer, siden jeg har hørt at folk sover på gulvet da, men han var ikke så gira på å snakke om det. Det bare fikk meg til å tenke, finnes det folk som sover på gulvet hele tida, når de har en egen seng? For all del, folk må gjøre som de vil, men er ikke det litt rart? Det kan jo ikke være så veldig behagelig. 

Anonymkode: 6e61a...ddb

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ferie og har derfor vært på besøk hos en kompis som bor et stykke fra der jeg bor. Har overnattet, og funnet ut at han faktisk sover på gulvet hver natt, selv om han har seng. Jeg prøvde å spørre om han har ryggproblemer, siden jeg har hørt at folk sover på gulvet da, men han var ikke så gira på å snakke om det. Det bare fikk meg til å tenke, finnes det folk som sover på gulvet hele tida, når de har en egen seng? For all del, folk må gjøre som de vil, men er ikke det litt rart? Det kan jo ikke være så veldig behagelig. 

Da jeg var plaget med korsygg og hofte, syns jeg faktisk det hjalp å ligge på gulvet. Myk madrass gjorde det verre.

Anonymkode: 18522...393

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var plaget med korsygg og hofte, syns jeg faktisk det hjalp å ligge på gulvet. Myk madrass gjorde det verre.

Anonymkode: 18522...393

Men slik jeg forsto ham så er dette noe han har gjort lenge, får man ikke vondt andre steder i kroppen da? 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men slik jeg forsto ham så er dette noe han har gjort lenge, får man ikke vondt andre steder i kroppen da? 

Sannsynligvis ikke, han gjør vel det som er best for han..

Anonymkode: b8bc8...89a

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

får man ikke vondt andre steder i kroppen da? 

Man får vondt i organer man ikke ante at eksisterte

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Martine-1337 skrev:

Man får vondt i organer man ikke ante at eksisterte

Det tror jeg på. Har aldri prøvd å sove en hel natt på gulvet. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen mener det er sunt, eller har andre grunner til å ikke orke senga si. Null stress.

Anonymkode: 6d0fb...2cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...