Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel for gammel til å spørre om dette (gutt/mann 27).

Saken er at jeg etter et langt forhold er såvidt begynt å sjekke ut datingmarkedet igjen. Hva er da bedre og mer seriøst enn tinder :P 

Har hatt bra suksess hva matcher angår. 40 matcher på en uke, men jeg er helt urutinert når det kommer til flørting. Altså starten går helt bra. Jeg kjører casual og humor. Men nå er jeg på dealern med en, og for første gang i mitt liv har jeg addet noen på snap. 

Spørsmålet mitt er da ganske gitt. Hvordan steppe opp gamet. Er veldig usikker på hvordan jeg skal unngå friendzone, hva som er for mye og for lite osv. Har dere noen anbefalinger? Snappene så langt har bare vært trivielle. Snappet random i en ukes tid.

Må også nevne at jeg ser etter noe seriøst, og kjemien her går så det suser av seg selv, så ikke noe kleinhet. Jeg er oppegående, og ingen fare for at jeg lurer på om jeg kan sende penisbilder osv, lol. Bare beste måten å ta flørten videre. Vi har avtalt og møtes også. Min andre tinderdate..

Anonymkode: 76821...3cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vel for gammel til å spørre om dette (gutt/mann 27).

Saken er at jeg etter et langt forhold er såvidt begynt å sjekke ut datingmarkedet igjen. Hva er da bedre og mer seriøst enn tinder :P 

Har hatt bra suksess hva matcher angår. 40 matcher på en uke, men jeg er helt urutinert når det kommer til flørting. Altså starten går helt bra. Jeg kjører casual og humor. Men nå er jeg på dealern med en, og for første gang i mitt liv har jeg addet noen på snap. 

Spørsmålet mitt er da ganske gitt. Hvordan steppe opp gamet. Er veldig usikker på hvordan jeg skal unngå friendzone, hva som er for mye og for lite osv. Har dere noen anbefalinger? Snappene så langt har bare vært trivielle. Snappet random i en ukes tid.

Må også nevne at jeg ser etter noe seriøst, og kjemien her går så det suser av seg selv, så ikke noe kleinhet. Jeg er oppegående, og ingen fare for at jeg lurer på om jeg kan sende penisbilder osv, lol. Bare beste måten å ta flørten videre. Vi har avtalt og møtes også. Min andre tinderdate..

Penisbilde funker bra.

Anonymkode: e27d1...7c4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg, for min del, liker ikke flørting før jeg møter noen. Og trenger heller ikke være mye flørting på melding/snap/whatever etterpå heller. Litt flørting når man er sammen holder for meg. Så jeg hadde satt pris på om du bare var deg selv på snap, snakket vanlig, tulla som du pleier gjøre osv. Men er klar over at jeg kanskje er litt alene om dette. 

Anonymkode: 7fc61...ec3

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Du trenger ikke å stresse så mye med å ta ting videre da ts, dere har bare snakket en uke. Gi det litt tid så ordner deg seg selv. 

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Stresser ikke :) bare tenkte å høre om noen hadde noen tips. Og hva dere damer mener først og fremst. Snakket lengre, men snap en uke. Men takk for svar! 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg, for min del, liker ikke flørting før jeg møter noen. Og trenger heller ikke være mye flørting på melding/snap/whatever etterpå heller. Litt flørting når man er sammen holder for meg. Så jeg hadde satt pris på om du bare var deg selv på snap, snakket vanlig, tulla som du pleier gjøre osv. Men er klar over at jeg kanskje er litt alene om dette. 

Anonymkode: 7fc61...ec3

Enig i dette.

For å ta ting videre må dere møtes mer. Over snap eller melding funker det ikke for meg i alle fall. 

Anonymkode: 44a84...ffc

AnonymBruker
Skrevet

Jippi. Egentlig dette svaret jeg håpet på.

takk folkens! Irl er lettere enn snapping og chatting for min del, men tenkte jeg måtte tilpasse meg de nye trendene :)

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...