Gå til innhold

Trange jeans på høye gutter

Anbefalte innlegg

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Er det innafor med trange jeans på slanke høye gutter.

Samme med trange kjoler også?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Anonymkode: 519f4...6a0

• Liker 3
Skrevet

Synes ikke det er så veldig fint nei 

Gjest 100%naturlig
Skrevet
10 minutter siden, supra skrev:

Synes ikke det er så veldig fint nei 

Jeg går ikke sånnat alt  utstyret vises, men helt stramme i lårene å leggene.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være kult hvis du er skikkelig tynn og verken har særlig med fett eller brede muskler. Kan du kanskje finne et bilde som viser det du spør om? Jeg er usikker på om du mener skinny hipsterbukser eller rett og slett tights, liksom. 

Anonymkode: e4f8e...762

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at du spør om kjole også. Det er egentlig ikke så mye vits å spørre om det, da opinionen aldri vil være for kjole på gutter/menn, men jeg kan likevel si at det selvsagt finnes enkelte som synes det ser pent ut. Kjæresten min er veldig fin i kjoler, synes jeg, men det blir vare smakløst med kjoler som er trange hele veien fra topp til bunn. Det er viktig å finne smakfulle plagg som virkelig komplementerer kroppsfasongen. Men smaken er som kjent delt, så det jeg anser som tacky, Jan være andres fashionfavoritter.

AnonymBruker
Skrevet

Noen autokorrekturuhell der, ser jeg, men budskapet mitt er vel stort sett forståelig. 

Gjest 100%naturlig
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen autokorrekturuhell der, ser jeg, men budskapet mitt er vel stort sett forståelig. 

Ja, budskapet er forståelig☺

Gjest 100%naturlig
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at du spør om kjole også. Det er egentlig ikke så mye vits å spørre om det, da opinionen aldri vil være for kjole på gutter/menn, men jeg kan likevel si at det selvsagt finnes enkelte som synes det ser pent ut. Kjæresten min er veldig fin i kjoler, synes jeg, men det blir vare smakløst med kjoler som er trange hele veien fra topp til bunn. Det er viktig å finne smakfulle plagg som virkelig komplementerer kroppsfasongen. Men smaken er som kjent delt, så det jeg anser som tacky, Jan være andres fashionfavoritter.

Ser den med kjoler og vil nok aldri et plagg som blir akseptert som vanlig og innenfor på gutter/menn. Jeg går i trange kjoler kun hjemme ofte sammen med kjæresten som syns det er kult å fint på. Hun har prøvd å få meg til å gå i kjole ute, men har ikke helt turt det enda.

Gjest 100%naturlig
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være kult hvis du er skikkelig tynn og verken har særlig med fett eller brede muskler. Kan du kanskje finne et bilde som viser det du spør om? Jeg er usikker på om du mener skinny hipsterbukser eller rett og slett tights, liksom. 

Jeg er skikkelig tynn, litt sånn spikertynn /syltynn og lange tynne lår og legger. Jeg har nesten null kroppsfett og tynne lange muskler., helt motsatt av bolere☺. 61 kg og 184 høy.

Jeg hår i skinny jeans, type jentemodeller, hipsterjeans, highwaist og tightsjeans. Går også i treningstights også☺

Gjest Vause
Skrevet

Jeg syns ikke trange jeans er pent på menn generelt, men om du syns det er pent, så går du med det! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Herlig! Du høres bitte litt ut som typen min! ❤

Skrevet
7 timer siden, 100%naturlig skrev:

Jeg går ikke sånnat alt  utstyret vises, men helt stramme i lårene å leggene.

Ja, jeg synes fortsatt ikke det er så veldig fint 

Gjest 100%naturlig
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlig! Du høres bitte litt ut som typen min! ❤

Kult, dama digger stilen å den tynne lange kroppen min☺

Skrevet
6 minutter siden, 100%naturlig skrev:

Kult, dama digger stilen å den tynne lange kroppen min☺

Blir du opphisset av å skrive alle disse innleggene om åletrange jeans?

AnonymBruker
Skrevet

Hva legger dere i trange jeans på høye gutter da? Eksempel bilde?

Anonymkode: d432d...87d

Skrevet

Nei syntes ikke det er noe fint

AnonymBruker
Skrevet

Hva om man har store lår og legger, da er skinny jeans fint?

Anonymkode: 2e4ea...66e

Gjest 100%naturlig
Skrevet
Den Sunday, June 19, 2016 at 12.11, Sly skrev:

Blir du opphisset av å skrive alle disse innleggene om åletrange jeans?

Nei, det går på stilvalg og å det å kunne/ tørre å være litt'andrrledes'

Gjest 100%naturlig
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om man har store lår og legger, da er skinny jeans fint?

Anonymkode: 2e4ea...66e

Hei. På damer kan det være fint, hvis det ikke blir for mye, men på gutter/menn er det ikke kult med kraftige lår og legger. På gutter må enn være helt skinny, tynn og lang hvis trange jeans skal være fint☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...