AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Jeg har langt hår litt lengre enn skuldrene og var hos frisøren denne uka for å klippe slitte og tørre tupper. Alt håret mitt er like langt bortsett fra det øverste håret som frisøren klipper av 5 cm kortere enn resten av håret. Jeg prøver å få alt like langt og jeg har ikke turt å si at de ikke skal klippe de øverste håret 5 cm kortere enn ellers. Samtidig har jo frisøren gått på skole i det å klippe hår og kanskje det er vanlig og penest om de ytterste håret er 5 cm kortere? Kanskje klippen til håret mitt er finest sånn? At det er litt oppklipt helt nederst. Blir håret fyldigere og tykkere av det? Føles tykkere ut? Mere volum? Eller pleier frisørene å klippe håret sånn på mange siden det blir litt frisyre da enn alt like langt? Noen som vet? Kan jo hende håret er finest klippet sånn? Anonymkode: 478f8...e6a
Gjest Birti Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Jeg ber alltid om å få litt oppklipp (slik som du har fått) for å fake at det finnes litt volum i håret mitt. (Det gjør det ikke). Så jeg synes selv at det er finest - men om du ikke liker det, så må du jo ikke være redd for å si ifra. Frisører vil jo at du skal bli fornøyd og ønsker dialog. Det er jo du som skal være fornøyd - ikke de. De er jo fornøyde når du er det - for da skryter du kanskje av dem til vennene dine, kommer tilbake etc. :-)
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Jeg vet ikke hva som jeg liker best. Tror kanskje frisørene klipper sånn som passer håret mitt best siden de er jo utdannet til det og det er ikke jeg. Vet ikke hva som er penest og finest jeg. Kan jo hende klippen blir bedre sånn som frisøren klipper enn hva jeg synes når jeg er sånn 50 prosent ikke og 50 prosent ja. Hva synes dere er fint? Anonymkode: 478f8...e6a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Hvis du har veldig tykt hår er det kanskje finere med litt oppklipt hår, men 5 cm er kanskje litt mye likevel? Enklere å lage volum i håret hvis det har litt ulik lengde også. Men bare be om å få alt håret i samme lengde. Hvis du ikke blir fornøyd med det kan du jo bare be om å få det oppklipt neste gang du er der Anonymkode: 3d9de...878
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Jeg har veldig tynt hår. Anonymkode: 478f8...e6a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 Jeg liker mitt lange hår oppklippet, men har det motsatte problemet. Virker som om hele lengder er mest in nå, så frisøren min må nærmest trues til å klippe litt opp foran i det minste. Anonymkode: e3dc9...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå