AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Damer hvordan er følelsen i toern dagen etter anal sex. Kjenner dere at dere har hatt anal sex neste dag, isåfall er det en deilig følelse? Anonymkode: 3f063...f19
herremann Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Du får den beste beskrivelsen av følelsen om du selv prøver en stor dildo opp i rompa. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Kjenner ikke noe spesielt i det hele tatt. Hvorfor skulle man kjenne noe dagen etterpå? Anonymkode: d97a3...ab5
Katten.2.0 Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Jeg kan kjenne det dagen derpå om jeg har hatt litt heftig action der. Alltid interessant å gå på do.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Prøv å få stappa oppi en dildo oppi rompa di så får du selv finne det ut! Nei jeg personlig synes det er helt forjævlig vont under og etter anal så jeg har det ikke lengre. Kan få forståppelse, rifter, bæsje blod og få problemer med å sitte dagen etterpå. Deilig er det IKKE!! Anonymkode: 9a813...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 En jeg hadde anal sex med sa dagen etter at hun kjente godt at noe hadde vært der inne og at det var en deilig følelse Anonymkode: 3f063...f19
Gjest 100%naturlig Skrevet 18. juni 2016 #7 Skrevet 18. juni 2016 Jeg får så heftige orgasmer av analsex og ofte sitter følelsen av det jeg gjorde dagen før, men det er aldri vondt eller vonde følelser, drt er kun deilig følelse av det som skjedde dagen før. Ofte blir jeg stormkåt igjen dagen der på.og bare må ha en omgang eller fem til☺
Gjest Vause Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 Ja, litt ømt. Når man ikke praktiserer det ofte så er det en ganske ukjent følelse. Det verste er derimot de første timene etter, spesielt om mannen kommer inni bakenden. Som @Katten.2.0, interessante toalettbesøk. Aldri opplevd blod og rifter og hva enn det skulle være - glid, lyst og opphisselse forhindrer sånt. Forstoppelse? Tvert imot. Tvert imot....
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #9 Skrevet 19. juni 2016 Etter ananlsex er liksom nervene i baken vekket opp. Går å småkniper og jobber litt med muskelen for å kjenne litt på den deilige følelsen. Det er veldig deilig med analsex og analplay. Godt og pirrende etterpå og. Anonymkode: df69f...086 1
Katten.2.0 Skrevet 19. juni 2016 #10 Skrevet 19. juni 2016 24 minutter siden, Vause skrev: Ja, litt ømt. Når man ikke praktiserer det ofte så er det en ganske ukjent følelse. Det verste er derimot de første timene etter, spesielt om mannen kommer inni bakenden. Som @Katten.2.0, interessante toalettbesøk. Aldri opplevd blod og rifter og hva enn det skulle være - glid, lyst og opphisselse forhindrer sånt. Forstoppelse? Tvert imot. Tvert imot.... Det er alltid moro å fise glidemiddel. Har opplevd en litt uerfaren gutt som trodde det bare var å trø fingern rett inn med masse makt. Heeeeello hemoroide. Så jeg vil si at det aller viktigste når det kommer til analsex er valg av partner. 1
frk91 Skrevet 19. juni 2016 #11 Skrevet 19. juni 2016 Om det var røff sex så kjenner jeg det litt dagen etterpå. Litt ømt og sårt, men om vi har analsex denne dagen så blir den enda mer amazing enn på dag1, jo sårere jo bedre 1
Yme Skrevet 19. juni 2016 #12 Skrevet 19. juni 2016 7 timer siden, Vause skrev: Forstoppelse? Tvert imot. Tvert imot.... Jeg er så glad for at du slang med den der på slutten
Yme Skrevet 19. juni 2016 #13 Skrevet 19. juni 2016 For å svare på tråden, så langt jeg kan det... Damene jeg har hatt analsex med, har syns det var deilig, og det er bare en av dem som har syntes det var noe ubehagelig dagen etterpå. De gangene jeg har hatt det, har det oftest vært damene som ønska det, så det er greit å nevne at dette er jenter som syns analsex er veldig deilig, og som til og med liker det bedre enn vanlig sex. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå