AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Vi skal vise frem noen bilder på slideshow til min mormors 80 års dag, men prosjektoren i lokalet er ikke tilpasset macprodukter. Slik jeg ser det så er det en scart kabel som jeg på ett vis må klare å trø inn i maccen. Vet dere om noen ledninger som kan brukes som overgang? Anonymkode: 3a6a4...013
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Projektor med SCART? Helt sikker? Det har jeg faktisk aldri sett. Ser ikke ut som det er lett å finne overganger heller. (Når jeg søkte fant jeg denne oppføringen, men bildet viser slett ikke SCART, men VGA.) Projektorene jeg har brukt har hatt HDMI og/eller VGA, og der finnes det overganger til Mini DisplayPort å få kjøpt. Se under Grafikk og videostøtte her: http://www.apple.com/no/macbook-air/specs.html Det kan tenkes du kan finne noe i denne tråden, gamle TVer hadde jo oftest SCART så rådene burde jo funke for deg også, men jeg gadd ikke lese gjennom. Anonymkode: a9736...b68
ajarRun Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Projektor med SCART? Helt sikker? Det har jeg faktisk aldri sett. Ser ikke ut som det er lett å finne overganger heller. (Når jeg søkte fant jeg denne oppføringen, men bildet viser slett ikke SCART, men VGA.) Projektorene jeg har brukt har hatt HDMI og/eller VGA, og der finnes det overganger til Mini DisplayPort å få kjøpt. Se under Grafikk og videostøtte her: http://www.apple.com/no/macbook-air/specs.html Det kan tenkes du kan finne noe i denne tråden, gamle TVer hadde jo oftest SCART så rådene burde jo funke for deg også, men jeg gadd ikke lese gjennom. Anonymkode: a9736...b68 Hun mener RCA. Disse kan kobles til en overgang for Scart. Helt vanlig på sånn, gamle projektorer.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 7 minutter siden, amativeReflection skrev: Hun mener RCA. Disse kan kobles til en overgang for Scart. Helt vanlig på sånn, gamle projektorer. Mini DisplayPort til RCA er i alle fall å få, så da får vi håpe du har rett. Anonymkode: a9736...b68
tdm900 Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skal vise frem noen bilder på slideshow til min mormors 80 års dag, men prosjektoren i lokalet er ikke tilpasset macprodukter. Slik jeg ser det så er det en scart kabel som jeg på ett vis må klare å trø inn i maccen. Vet dere om noen ledninger som kan brukes som overgang? Anonymkode: 3a6a4...013 Scart finnes nok ikke på en projektor, men du kan mest sannsynlig bruke VGA om det er en eldre modell. Du får kjøpt hos Clas Olson en overgang fra Thunderbolt på Mac'en. Det også veldig lett å koble det opp. Har projektor HDMI kan du ev kjøpe overgang til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå