AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Er det noen flere enn meg som blir irritert nå rasismekortet blir dratt opp med en gang det er noe ikke-hvite folk liker at blir gjort mot dem? Noen gang forekommer rasisme ja, men i veldig mange tilfeller så klager de og syter over rasisme når de utelukkende har gjort noe galt selv. Man skulle egentlig tro at endel av fordommene som finnes mot ikke-hvite personer faktisk stemmer (tenker primært det med IQ). Anonymkode: a36a3...87d 1
Gothminister Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Blir ikke sint når kortet dras av populister. Synes mer synd på de som drar kortet. De er lært opp til det, av venstresidens elite. De tenker ikke selv, de vet ikke hva rasisme er. I dagens samfunn, så er det så å si ikke noe rasisme. Men det forstår ikke disse stakkars folka. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Ja, drittlei! Er faktisk ikke til å legge under en stol at samfunnet har blitt mye tøffere og mer utrygt etter all innvandringen, uansett hvor mye andre prøver og vri det over til at det handler om rasisme og fremmedfrykt! Det har ingenting med hudfarge å gjøre, men handlingene dems. Nå får det være nok. Anonymkode: 44d55...0be 6
Gjest Tom/Loki Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Ja er lei, mange som bruker rasismekorte som hersketeknikk og det er så mange som ikke lenger vet hva rasisme er.
Example Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Rasisme har dessverre blitt et utvasket begrep. Takket være venstrepopulister har det blitt stuerent å være rasist i dagens samfunn. Og det er veldig synd. 2
Gothminister Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 Men man kan jo undre seg over hvorfor de drar rasismekorte og hyler rasisme. For de har et motiv for det, hva er det? Kritikk mot innvandrere og mange av deres ideologi, islam, er ikke rasisme. 1
Maleficenta Skrevet 18. juni 2016 #7 Skrevet 18. juni 2016 Enig. Drittlei. Er også drittlei av at tydelig rasisme som blir begått mot hvite liksom ikke tells som rasisme. Alt det hvite sier og gjør er rasisme. Men blir en hvit person utsatt for rasisme, nei det er ikke så nøye 4
Georg Skrevet 18. juni 2016 #8 Skrevet 18. juni 2016 Jepp! Venstresiden er desperate...de vil så gjerne finne rasisme overalt. De trenger rasisme for å være relevante. I virkeligheten finnes det ikke større rasister enn de på venstresiden. - De behandler innvandrere som dyr. Gjør en innvandrer noe galt, kan han jo ikke noe for det, stakkars! Jo mørkere han er, jo mer synd på ham er det. - De ser på seg selv hvite frelsere. I deres øyne er F. Eks afrikanere små barn som ikke kan klare noe på egenhånd. - Nå sier jeg ikke at dette gjelder alle som kritiserer Israel, men ofte hørt " jævla jøder", "Hitler skulle ha vært mer effektiv" eller "håper Iran gjør alvor ut av truslene sine" fra SV'ere. Hvis man reagerer på det, sier de bare "kritikk av Israel er ikke det samme som jødehat" eller "Palestinerne har rett til å forsvare seg mot kroknese...eh israelerne!" 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #9 Skrevet 21. juni 2016 En gang jeg satt på trikken, så ble billettene til alle passasjerene sjekket av noen sånne kontrollør-folk. Det satt to-tre stykker som var mørke i huden, men alle de andre passasjerene var hvite i huden. De som var mørkhudet mente at det var veldig rasistisk å be om å få sjekket billettene deres.... Dersom kontrollørene utelukkende hadde sjekket deres billetter (men ingen andre sine) så ville det kanskje ha vært ett poeng å snakke om diskriminering / fordommer eller rasisme. Men i dette tilfellet ble jo faktisk ALLE sammen sjekket opp - hver bidige en.... Anonymkode: 1a5bb...7da 4
Georg Skrevet 21. juni 2016 #10 Skrevet 21. juni 2016 Jo, men de som er mørke i huden burde få lov til å kjøre gratis fordi de har blitt utsatt for rasisme. Egentlig så burde trikken parkere utenfor de kommunale leilighetene de bor i også.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #11 Skrevet 21. juni 2016 Den 18.6.2016 at 11.25, AnonymBruker skrev: Er det noen flere enn meg som blir irritert nå rasismekortet blir dratt opp med en gang det er noe ikke-hvite folk liker at blir gjort mot dem? Noen gang forekommer rasisme ja, men i veldig mange tilfeller så klager de og syter over rasisme når de utelukkende har gjort noe galt selv. Man skulle egentlig tro at endel av fordommene som finnes mot ikke-hvite personer faktisk stemmer (tenker primært det med IQ). Anonymkode: a36a3...87d Mer irritert over feminist-kortet enkelte menn drar fram hele tiden. Anonymkode: 6760e...27c 2
Georg Skrevet 21. juni 2016 #12 Skrevet 21. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mer irritert over feminist-kortet enkelte menn drar fram hele tiden. Anonymkode: 6760e...27c Liker ikke det jeg heller. Det er klart, hvis personen faktisk er feminist så fortjener den personen å bli lagt over kneet til noen og få ris på stumpen. Men å si at alt er feminisme er idioti. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #13 Skrevet 21. juni 2016 JA! det har blitt veldig ugreit. Det er IKKE rasisme å mene folk som kommer hit skal innrette seg etter norsk lov. Jeg opplever samfunnet mer utrygt nå enn før. Det er ikke rasisme. Det er en konsekvens av måten noen av våre nye landsmenn opptrer. Anonymkode: 095ea...7a9 4
Georg Skrevet 21. juni 2016 #14 Skrevet 21. juni 2016 (endret) 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: JA! det har blitt veldig ugreit. Det er IKKE rasisme å mene folk som kommer hit skal innrette seg etter norsk lov. Jeg opplever samfunnet mer utrygt nå enn før. Det er ikke rasisme. Det er en konsekvens av måten noen av våre nye landsmenn opptrer. Anonymkode: 095ea...7a9 Politisk korrekthet og venstre-drittungenes sipping om rasisme kommer til å drepe oss alle. Det er mer utrygt nå enn før. Du er ikke den eneste som er redd. Min mor som alltid har vært ganske tolerant unngår i dag å sitte på med utenlandske taxisjåfører. Kommer det innvandrere når hun er i byen, holder hun ekstra godt fast i veska. Andre skektninger og bekjente som en gang i tiden var stolte sosialister stemmer nå FrP pga. Innvandringen. Byen der jeg vokste opp oversvømmes av somaliere, og størsteparten går på trygd. Hvor mange av dem som snakker norsk vet jeg ikke... Jeg har ingenting i mot noen basert på hudfarge...ikke i det hele tatt. For min del kunne hele Norge vært det svarteste negerlandet i fremtiden, så lenge de som bodde her snakket norsk, fulgte norske lover og regler, bevarte norsk kultur osv. Det er møkkakulturer som er problemet, og spesielt Islam. Det er ikke bare hvite nordmenn som er redde heller. Jeg kjenner haugevis med innvandrere som ikke vil ha det sånn. De rister på hodet og forstår ikke hvorfor nordmenn er så fordømt naive. Endret 21. juni 2016 av Georg
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #15 Skrevet 22. juni 2016 Snakker ikke så mye om slike emner blandt folk da man ikke vet hva man får høre tilbake. Snakker med de jeg kjenner godt og de er stort sett enige. Men er drit lei av at man stadig må ha med i setningen " jeg er ikke rasist" "ikke rasistisk ment" osv, før man kritiserer noen fra et annet land... og jo...jeg har hatt noen små trakasseringee av det motsatte kjønn og alle er innvandrere. Anonymkode: 82cd9...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #16 Skrevet 22. juni 2016 Jeg tror de som virkelig blir utsatt for rasisme er de vi hører minst fra. Anonymkode: a740d...c73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå