AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Ja, den komboen går faktisk, for slik har min mann og jeg det. Jeg er slik som kan prate med alle og er flink til å snakke om løst og fast, og bli kjent med nye... men jeg ELSKER å være alene, av og til jager jeg han neste i seng på kvelden, så jeg får litt tid for meg selv hehe :D Mens han derimot, er innadvendt har vansker med å ta kontakt med andre, er vi på foreldremøter holder han seg for seg selv og tør ikke ta initiativ til å prate med andre uten at de tar initiativ selv... når han først kommer i prat med noen prater han jo masse da, men det er det med å tørre da..... Det som er problemet er pga han er såpass sjenert, og innflyttet, så har han ikke så mange kompiser her vi bor og familien bor langt vekke og, men han ELSKER selskap, å være sammen med noen... han kjeder seg fort og har mye behov for å være sosial. Han elsker å planlegge ting osv, mens jeg elsker å ikke ha noen planer, å bare kunne slappe av alene hehe... VI er veldgi forskjellige sånn sett da... og egentlig burde det vel være han som hadde min egenskap til å være utadvendt og kunne ta kontakt med folk... jeg vet jo altfor godt hvordan han har det, for jeg var kjempesjenert selv jeg fremt il jeg var i slutten av 20 årene... Det var først etter at jeg kom meg ut av et langt forhold med en dominerende mann (jeg var jo sjenert før det og) at jeg ble mer selvstendig, fikk mer selvtillit, og gradvis ble jeg mer utadvendt. Nå husker jeg knapt hvordan det var å ikke tørre å åpne munnen. Nå snakker jeg til tide litt for mye... syns jeg selv i alle fal... Rart dette Jeg prøver å få han til å få mer selvtililt og, men han har liksom en sperre. I tillegg har han lett for å dømme folk virker det som ,f.eks. utlendinger, sosialklienter osv.. ingen er liksom bra nok. Noen er dumme osv... Selv er jeg veldig åpen og fordomsfull, om du er homofil, hetero, mørkhudet, hvit, kristen, ateist osv, jeg syns det er spennende med mangfold.... Men man kan visst ikke endre en gammel hest som man sier. Han lar seg i allef all ikke påvirke av min åpenhet, tydeligvis. Hvordan er deres personligheter? Passer de sammen? Altså utadvent og sosial - det er bra kombo, men er du sjenert og sosial, da har du et problem, lett for å føle ensomhet og du tør ikke gjøre noe med saken! Jeg kan godt være sosial altså, men jeg elsker å være alene.... det er bare så deilig! Men så har jeg en jobb der jeg har med folk å gjøre hele dagen, og kommer hjem til masete gubbe og barn hahahaha Da er det klart det er deilig med litt alenetid. Anonymkode: f91eb...3d9
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Rettelse - jeg er fordomsfri - ikke fordomsfull :D Han er fordumsfull! Anonymkode: f91eb...3d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå