Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #1 Del Skrevet 3. november 2004 Ja...det lurer jeg faktisk på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 3. november 2004 #2 Del Skrevet 3. november 2004 ikke jeg. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #3 Del Skrevet 3. november 2004 Hvem er personen da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. november 2004 #4 Del Skrevet 3. november 2004 Ikke jeg hvertfall.. Har sett på oversikten at hver gang det er et nytt innlegg i den tråden er det han selv som har skrevet, så det er nok ikke så mange som bryr seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #5 Del Skrevet 3. november 2004 Har sett på oversikten at hver gang det er et nytt innlegg i den tråden er det han selv som har skrevet, så det er nok ikke så mange som bryr seg.. Lagt merke til det jeg også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #6 Del Skrevet 3. november 2004 Hvem er personen da??? IQ-test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #7 Del Skrevet 4. november 2004 Så rart hvordan alle er gjester hver gang noe blir litt "ubehagelig" eller noe skal tas opp. Hva er det damer; tør dere ikke stå for ordene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarteren Skrevet 4. november 2004 #8 Del Skrevet 4. november 2004 Så rart hvordan alle er gjester hver gang noe blir litt "ubehagelig" eller noe skal tas opp. Hva er det damer; tør dere ikke stå for ordene deres? Sikter du til meg, så har jeg bare ikke registrert meg ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #9 Del Skrevet 4. november 2004 Sikter du til meg, så har jeg bare ikke registrert meg ennå. Men det sier ingen ting om hvor lenge du har vært gjest. Neida, den henspeiler på alle de som gjør det HVER gang de har noe negativt på hjertet- de KAN bare ikke gjøre det med fullt nick... Du har det i tråd etter tråd - en haug med gjester som støtter hverandre og hyler og skriker, og som gjør oppmerksomme på at de er gjester bare akkurat da. Og DET får meg til å heve min velnappede øyenbryn.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarteren Skrevet 4. november 2004 #10 Del Skrevet 4. november 2004 Gjesten i denne tråden har vært meg hele veien, og jeg kan ikke se at jeg har støttet meg selv hele veien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva en viss person Skrevet 5. november 2004 #11 Del Skrevet 5. november 2004 Hva er galt med mine innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ?? Skrevet 6. november 2004 #12 Del Skrevet 6. november 2004 Hadde det ikke vært enklere om du navnga personen du mener vi ikke bør bry oss om? Hva er poenget med å starte en tråd dersom vi må leke gjettekonkurranse? 1) Hvem sikter du til? 2) Hvorfor bør vi ikke høre på h*n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Undrende gjest i dag Skrevet 7. november 2004 #13 Del Skrevet 7. november 2004 Noen som vet hvem Gjest snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. november 2004 #14 Del Skrevet 7. november 2004 Ja...det lurer jeg faktisk på... Mener du gjest/anonym?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Skrevet 8. november 2004 #15 Del Skrevet 8. november 2004 Dette er antakelig den mest forvirrende tråden jeg noensinne har lest på KG. :o Hvem er det snakk om? Så tåpelig at ikke trådstarter vil snakke i klar tale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 8. november 2004 #16 Del Skrevet 8. november 2004 Oppklaring! Personen det er snakk om tydligvis waco. Når denne tråden ble startet sto den rett over tråden som het: "Hva waco egentlig mener" ellerno.. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #17 Del Skrevet 8. november 2004 Og hvis trådstarter og de andre mener Waco så hvorfor ikke bare si det da? Redd for at han skal komme ut gjennom skjermen og ta dere?? Enten dere er inne som gjester, som ikke innlogget, som ditt eller datt, så vet han like lite hvem dere er, som om dere rister på hodet med fullt nick. Det blir bare for dumt.. feigt er kanskje mer riktig ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 8. november 2004 #18 Del Skrevet 8. november 2004 tjaa den var vel litt lettere å forstå tidligere, da den lå rett ved siden av tråden til waco.. Man måtte opplevd det for å forstått det tror jeg hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 8. november 2004 #19 Del Skrevet 8. november 2004 Tråden hadde kanskjew blitt slettet om det sto waco i overskriften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Skrevet 8. november 2004 #20 Del Skrevet 8. november 2004 Oppklaring! Personen det er snakk om tydligvis waco. Når denne tråden ble startet sto den rett over tråden som het: "Hva waco egentlig mener" ellerno.. =P Takk, da slapp jeg å lure mer... Waco er faktisk et morsomt innslag og en fargeklatt. Han sier noe bra inne i mellom. Av og til kan han gå litt over kanten, men han har vel ikke gått til direkte personangrep og sånt og da er det vel greit? Hans vennekrets høres dessuten ut som om de er litt utenfor det vanlige Bare skriv du, Waco! Men prøv å være litt hyggelig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå