Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ofte i snakk med folk enten det er via jobb eller byen og andre sosiale settinger. Ofte er det naturlig og prate om slike vanlige ting  (som jobb/studier/studieplass/livssituasjon osv) men føler dette er en standard samtale og kan fort bli kjedelig (føler at jeg er kjedelig og vet ikke helt hvor jeg skal ta samtalen/spørre om for å få i gang en interessant samtale).

Noen gang skjer det bare av seg selv, og andre ganger føles det som jeg er utrolig lite interessant og kjedelig.. er det noen som har tips til spm/ting å prata om med tilfeldige folk? Hva misliker dere at folk prater om ved første møte? Hva er positivt å prate om?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker litt atypiske spørsmål eller utalelser, enten mer direkte, personlige, utdypende, morsomme eller mer filosofisk. Jeg blir fort lei av standard-spørsmål jeg har svart på tusen ganger før. For min del er det litt *gjesp.* Jeg blir uinteressert når noen kjører intervjuformatet. Så jeg liker i alle fall best samtaler som er litt uvanlige. 

Anonymkode: a2bf8...a99

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foretrekker litt atypiske spørsmål eller utalelser, enten mer direkte, personlige, utdypende, morsomme eller mer filosofisk. Jeg blir fort lei av standard-spørsmål jeg har svart på tusen ganger før. For min del er det litt *gjesp.* Jeg blir uinteressert når noen kjører intervjuformatet. Så jeg liker i alle fall best samtaler som er litt uvanlige. 

Anonymkode: a2bf8...a99

Ja enig i dette. Jeg er bare dårlig på å styre samtalen i denne retningen selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...