AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Hva synes du om han her: Jeg er nitten år gammel. Jeg veier ca. 72 kg og er 179 cm høy. Jeg er veltrent. Jeg har en IQ på 142. Jeg har brune øyne og brunt hår. Jeg er en kjekk mann. Jeg har en erigert penis lengde på ca. 16 cm og en omkrets på ca 13 cm. ?. Kommenter gjerne under! Anonymkode: 9e9cf...611
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Jeg skjønner ikke meg ikke på menn som absolutt må ta med penisstørrelsen i beskrivelsen av seg selv. Jeg bruker ikke å ta med hvor feit og lang dildo jeg kan stappe oppi skrittet når jeg beskriver meg selv heller (ikke at jeg har giddet å sjekket det ut heller..). Syns det er bra du beskriver deg selv som kjekk, da. Hva folk mener er kjekk er selvsagt individuelt, men jeg syns det er bra at folk er så fornøyd med eget utseende at de anser seg selv som kjekk/pen. Om du er bra nok kommer helt an på personligheten din. Om du oppfører du deg som en dritt, så er du den dritt. Anonymkode: 5149e...d61 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes du om han her: Jeg er nitten år gammel. Jeg veier ca. 72 kg og er 179 cm høy. Jeg er veltrent. Jeg har en IQ på 142. Jeg har brune øyne og brunt hår. Jeg er en kjekk mann. Jeg har en erigert penis lengde på ca. 16 cm og en omkrets på ca 13 cm. ?. Kommenter gjerne under! Anonymkode: 9e9cf...611 Det vet jeg ikke basert på et overfladisk innlegg. Skriv litt mer om interesser og personligheten din så er vi på vei, men rimelig sikker på at du er god nok ja Ikke stress med det! Anonymkode: ecbb5...a9e
Gjest Coolaid Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes du om han her: Jeg er nitten år gammel. Jeg veier ca. 72 kg og er 179 cm høy. Jeg er veltrent. Jeg har en IQ på 142. Jeg har brune øyne og brunt hår. Jeg er en kjekk mann. Jeg har en erigert penis lengde på ca. 16 cm og en omkrets på ca 13 cm. ?. Kommenter gjerne under! Anonymkode: 9e9cf...611 Du forventer kanskje ikke å få svar fra en mann men det får du... Ingenting av det du skriver er nødvendig for å være bra nok. Å være bra nok er betyr at du selv syns du er en grei fyr med fine kvaliteter. Så finner du en kjæreste som setter pris på deg slik du er. Å være bra nok handler ikke om penislengde eller hva som helst. Det handler om ditt eget forhold til deg selv. Du er mer enn bra nok for oss andre - bli bra nok for deg selv.
jabx Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes du om han her: Jeg er nitten år gammel. Jeg veier ca. 72 kg og er 179 cm høy. Jeg er veltrent. Jeg har en IQ på 142. Jeg har brune øyne og brunt hår. Jeg er en kjekk mann. Jeg har en erigert penis lengde på ca. 16 cm og en omkrets på ca 13 cm. ?. Kommenter gjerne under! Anonymkode: 9e9cf...611 Jeg synes det virker som han ikke har sosiale antenner. 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #7 Skrevet 18. juni 2016 For min del er du litt for ung; jeg er rett over 30 og syns aldersforskjellen blir for stor. Angående penisstørrelsen, så er ikke mål x og y i cm del av mitt tenningsmønster. Det vil si, så lenge det ikke nærmer seg det ekstreme(lillefinger eller balltre), så er det ikke noen avgjørende faktor. Om jeg hadde gjettet penisen din til å være 14 cm lang og 11 cm i omkrets, så blir ikke nytelsen min automatisk høyere av å få vite at den var større enn jeg trodde, og vice versa. Jeg får bare bekreftet at øyemålet mitt ikke er særlig nøyaktig. For det andre; jeg har andre erogene soner også, selv om jeg lett får orgasme av vaginal stimulering. Klarer du å spille på disse, løfter du hele opplevelsen flere hakk, og kan utgjøre forskjellen på god sex og kneskjelvende "så heftig har jeg aldri blitt knullet før". Hvis ikke, blir det som å spise sjokolade med papiret på. Anonymkode: 6fa44...3e2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #8 Skrevet 18. juni 2016 Liker best at menn er over 185, men 179 kan vel fungere det og. Vekten din høres litt lav ut, er du tynn? Mange liker det, personlig liker jeg ikke det. Brune øyne og brunt hår er perfekt, og iq spiller ikke så mye rolle så lenge han ikke er stokk dum. Anonymkode: 1131c...9a1
herremann Skrevet 18. juni 2016 #9 Skrevet 18. juni 2016 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes du om han her: Jeg er nitten år gammel. Jeg veier ca. 72 kg og er 179 cm høy. Jeg er veltrent. Jeg har en IQ på 142. Jeg har brune øyne og brunt hår. Jeg er en kjekk mann. Jeg har en erigert penis lengde på ca. 16 cm og en omkrets på ca 13 cm. ?. Kommenter gjerne under! Anonymkode: 9e9cf...611 19 år - du er et barn. IQ på 142 - hadde du hatt en IQ på 142 hadde du ikke spurte dumme spørsmål her. Endret 18. juni 2016 av herremann 1
Gjest LillaGorilla🐒 Skrevet 18. juni 2016 #10 Skrevet 18. juni 2016 Hva jeg tenker? *Gjesp* Forøvrig er spørsmålet om du kan bruke den der penisen din, ikke hvor lang den er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå