AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Ikke på den måten at jeg ikke gjør noe på jobben, men slik at jeg ikke altid går rundt og er redd, må ha andres godkjennelse og slik. Får så fort dårlig samvittighet for ting. Feks er det folk på jobben som tar varer uten å betale, som brus og slik. Hadde jeg gjort det hadde jeg følt meg som en tyv. Har et par venner som skaffer seg en joint av og til, de bruker det ikke men en sjelden gang i blant. Men jeg hadde følt meg kriminell om jeg gjorde det samme. Er så dritt lei av å hele tiden være en slik kjedelig fornuftig kvinne! Det er jo også de med litt rebelsk fortid som kommer lengst i livet. Bra økonomi, bra selvtillit, masse venner og utdannelse. Her er et eksempel: jeg kunne ha lyst å prøve hasj bare for å prøve, men tør ikke fordi jeg er redd det ikke skal bli sosialt akseptert eller noen anmelder bare på pur faen. Men så viser det seg at de jeg trodde var mest ordentlige gjorde det samme. Da har jeg vært bortkastet redd. Har også samme problem ang fyll. Har jeg bare vært litt full kunne jeg likevel ha masse angst dagen etterpå og føkt alle hatet meg. Mebs andre gjør det gang på gang. Hva feiler meg? Anonymkode: 84281...e9f
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Hvor jobber du og hva er din alder? Du jobber altså et sted der folk syns det er greit å stjele og røyke hasj. Høres litt.. spesielt ut. Vil ikke si at det er noe du bør strebe etter.
herremann Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 (endret) jeg var som deg da jeg var yngre. dette er noe jeg graaaaaadvis har vokst av meg. nå er i en alder av 31 er jeg langt mer selvsikker på meg selv om de valgene jeg tar. jeg står for valgene jeg tar og gjør som JEG vil. skal sies at jeg ikke f.eks stjeler fra min arbeidsgiver, men hvis jeg har lyst til å gjøre noe sprøtt og villt så gjør jeg det. viktig at du tør sette deg i situasjoner hvor du alltid pusher deg bittelitt. at du lærer og vokser på de erfaringene du får. Endret 17. juni 2016 av herremann
Mb26 Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Jeg er HELT lik! Tok én snus, følte jeg ødela livet mitt.. Veldig plagsom tankegang :-/
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Er du ganske ung? Jeg har også vært veldig fornuftig og forsiktig av meg i perioder, men etterhvert som årene går modnes man og man blir tryggere på seg selv. Da blir det også lettere å bare gi f* i blant. Men kriminelle handlinger er det vel bare sunt å holde seg unna, eller?
Gjest Spiderman Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 Vær rebelsk så lenge du ikke er en idiot. Du lever bare en gang
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #7 Skrevet 18. juni 2016 51 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Er du ganske ung? Jeg har også vært veldig fornuftig og forsiktig av meg i perioder, men etterhvert som årene går modnes man og man blir tryggere på seg selv. Da blir det også lettere å bare gi f* i blant. Men kriminelle handlinger er det vel bare sunt å holde seg unna, eller? Men det virker da som kriminelle handlinger er vanligere enn en hadde trodd? Som i å røyke hasj eller ta noe på jobben. Men har da ikke tenkt å begynne med nasking, stjeling og narkotika for det. Poenget er bl.a at det er mange av de jeg trodde var så ordentlige gjør det. Anonymkode: 84281...e9f
bobler Skrevet 18. juni 2016 #9 Skrevet 18. juni 2016 er ikke så positivt å gi faen hele tida heller, jeg klarer aldri å være seriøs og da blir de rundt meg veldig sinna. og problemer med loven, helsa etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå