Gå til innhold

Hvordan betale med kort hos Zalando?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å kjøpe noen plagg hos Zalando, men jeg får ikke betalt med kort. Jeg får bare beskjed om at jeg må betale via faktura, men det vil jeg ikke. Jeg klarer ikke finne noe sted å huke av for kortbetaling. Er det jeg som er blind?

Anonymkode: b6d4f...d14

Skrevet

Det er fullt mulig å betale med kort hos Zalando, ja. Jeg har gjort det mange ganger. Du får lete litt til, evt gå litt tilbake i bestillingsprosessen og se om du har haket av feil betalingsmåte litt tidligere i handelen.

AnonymBruker
Skrevet

Du skal få valget mellom faktura, betalingskort og paypal på steg nr 2.

Anonymkode: 83ea2...011

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skal få valget mellom faktura, betalingskort og paypal på steg nr 2.

Jeg får kun opp forhåndsbetaling og faktura. Når jeg velger førstnevnte får jeg beskjed om at kjøpet er gjennomført og at jeg må overføre penger. 

AnonymBruker
Skrevet

Fant noe om at man ikke kan betale med kort om man handler for et høyt beløp. Nå prøvde jeg å kjøpe noe til under 200 kr, men får likevel ikke betale med kort. 

Gjest Vause
Skrevet

Så merkelig? Jeg får aldri betale med faktura på grunn av at beløpet er for høyt (har ingenting med kreditten min å gjøre, jeg og Klarna er gode venner), og må ty til kort ettersom paypal heller aldri fungerer. :klo: Send en mail til Zalando for å høre? Slik ser det ut med meg, nå har jeg bare lagt noen tilfeldige ting i kurven. 

hab.png

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Vause skrev:

Så merkelig? Jeg får aldri betale med faktura på grunn av at beløpet er for høyt (har ingenting med kreditten min å gjøre, jeg og Klarna er gode venner), og må ty til kort ettersom paypal heller aldri fungerer. :klo: Send en mail til Zalando for å høre? Slik ser det ut med meg, nå har jeg bare lagt noen tilfeldige ting i kurven. 

hab.png

Sånn ser det ikke ut hos meg. Men nå vet jeg hvertfall at jeg ikke er blind. Takk! Sender dem en mail og spør. 

Gjest Vause
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn ser det ikke ut hos meg. Men nå vet jeg hvertfall at jeg ikke er blind. Takk! Sender dem en mail og spør. 

Men hvordan ser det ut med deg? Får du ikke opp kort eller paypal alternativene? Vær så god. :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Vause skrev:

Men hvordan ser det ut med deg? Får du ikke opp kort eller paypal alternativene? Vær så god. :) 

Nei, får bare opp faktura på samme måte som deg og over den står det forhåndsbetaling: Vennligst overfør beløpet på forhånd til kontoen vår. Hvis jeg velger det og trykker på videre-knappen får jeg en mail med kontonummer og KID. Har aldri handlet noe sted før hvor jeg ikke kan betale med kort. Synes det virker litt suspekt, men har sendt mail til Zalando så får se hva de svarer. 

Skrevet

Jeg har motsatt problem - har ikke fått betale med faktura de siste månedene. Har ikke betalingsanmerkninger eller slikt, og det går fint på andre nettsider. Har ikke prøvd med kort da jeg ville finne ut hva som var galt først, men endte opp med å handle andre steder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å se hva som står på Min Konto / Mine betalingsalternativer. Hvis Paypal er tilgjengelig kan du prøve å velge det, da kan man vanligvis betale med kort selv om ikke man har PayPal-konto.

Anonymkode: 002be...b4b

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du er på zalando.no, eller har du havnet på en svindelside? :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 18. juni 2016 at 17.58, AnonymBruker skrev:

Prøv å se hva som står på Min Konto / Mine betalingsalternativer. Hvis Paypal er tilgjengelig kan du prøve å velge det, da kan man vanligvis betale med kort selv om ikke man har PayPal-konto.

Anonymkode: 002be...b4b

Får ikke opp PayPal. Kun forhåndsbetaling.

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at du er på zalando.no, eller har du havnet på en svindelside? :P

Ja.

Jeg lagde en ny konto med en gammel e-postadresse og en venninnes adresse, bare for å se hvilke alternativer som kom opp og da fikk jeg opp både kort og PayPal. Jeg har ingen betalingsanmerkninger, så jeg skjønner ikke hvorfor Zalando tydeligvis mener de ikke kan stole på meg. Jeg har handlet hos dem flere ganger tidlig, alltid med kredittkort. Aldri vært noe tull. Jeg har sendt plagg i retur noen ganger, men det er vel ikke uvanlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...