Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spesielt den ved Lambertseter senter. Har hørt flere klage på servicen og. Var en kunde som spurte om prisen på en vare og ble skjelt ut av ho i kassa i dag. Vi i køen bare.. whaaat. Har vært på flere Kiwier rundt om der de er så sure atte hjælp men denne tar kaka tror jeg! 

Anonymkode: 0a8a2...b88

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opplevd det samme som deg på flere kiwi er,  spesielt på Ammerud.

Anonymkode: b07e8...84a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Opplevd det samme som deg på flere kiwi er,  spesielt på Ammerud.

Anonymkode: b07e8...84a

Leste at det var sånn kamp om jobbene på Kiwi. Da bør dem jo skjerpe seg litt. Var der i dag,ikke et hei eller noe. Bare ei sur dame som satt på mobilen sin. Er ikke alle som bør jobbe med mennesker.. 

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi de må gå i de fæle grønne arbeidsklærna 😂🙊

Anonymkode: 127a1...d7d

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Alle ansatte på KIWI må signere en kontrakt om at de legger fra seg alt av positivitet og glede utenfor arbeidsplassen. Gjør de ikke det, får de sparken. Alle ansatte kan smile to ganger per dag, mer fører til skriftlig advarsel (tre sånne, og så har man ingen jobb mer).

Anonymkode: 01487...bf3

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble skjelt ut av en Kiwi ansatt fordi hun trodde jeg drakk øl/sprit. Tror jeg drakk Powerade fra et øl eller bacardiglass. 

• Liker 3
Skrevet

Ingen surfiser på Kiwiene i Bergen sentrum :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, toothfairy skrev:

Ingen surfiser på Kiwiene i Bergen sentrum :) 

Kanskje det varierer hvor man er i landet da :) Har en lokal Kiwi ved meg og de er alltid trivelige.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, amativeReflection skrev:

Jeg ble skjelt ut av en Kiwi ansatt fordi hun trodde jeg drakk øl/sprit. Tror jeg drakk Powerade fra et øl eller bacardiglass. 

Går du rundt med glass?

Anonymkode: a6558...d8c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Ingen er så blide som de ansatte på Kiwi i Sandefjord. 

Kiwi ❤️

Anonymkode: 94928...1f3

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Går du rundt med glass?

Drikker du drinkene dine fra hendene dine? Jeg var på bar, skulle ha snacks, tok glasset fra baren. Eventuelt så skulle vi ha frokost. Husker ikker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa i fra til ei i kassa på Kiwi en gang at hun faktisk hadde en kunde hun holdt på å ekspedere. Holdningen hennes mot kunden var så hoven at man kunne ikke unngå å merke det, samtidig som hun var veldig opptatt med å prate med ei kollega som stor bak henne.
Synes ofte de yngre er mindre hyggelige, ofte klemmer de på varene og omtrent kaster den ned etter de er scannet. Noen mener jo at de får jo lønn uansett.

Anonymkode: 0db9e...e06

• Liker 2
Skrevet

Den Kiwien nedfor meg er også alltid sure og misfornøyde.
En ny mann startet der for en uke siden eller noe og han var kjempe trivelig, smilte og sa hei/hadet til alle kundene sine, kunne gjerne slå av en liten prat før han suste tilbake til arbeidet sitt..
Men igår...Sa han ingenting, hverken smilte, sa hei/hadet, ingenting.

Tror egentlig at arbeidsmiljøet er dårlig der borte. For sjefen der borte...Er ikke helt i vater.

Og det kan kanskje være tilfellet til på hvorfor noen arbeidsplasser har sure ansatte og andre er helt OK.  :) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa i fra til ei i kassa på Kiwi en gang at hun faktisk hadde en kunde hun holdt på å ekspedere. Holdningen hennes mot kunden var så hoven at man kunne ikke unngå å merke det, samtidig som hun var veldig opptatt med å prate med ei kollega som stor bak henne.
Synes ofte de yngre er mindre hyggelige, ofte klemmer de på varene og omtrent kaster den ned etter de er scannet. Noen mener jo at de får jo lønn uansett.

Anonymkode: 0db9e...e06

Helt utrolig at de kan oppføre seg sånn. Jeg har medfølelse med de som jobber i butikk og forstår det er stressende,men vanlig høflighet kan de vise uansett. Forøvrig så er de alltid trivelige på Rema i Sørkedalsveien,uansett om jeg er der kl 07:00 eller 21:00. Og det må være den mest busy butikken i gele Oslo! 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Helt utrolig at de kan oppføre seg sånn. Jeg har medfølelse med de som jobber i butikk og forstår det er stressende,men vanlig høflighet kan de vise uansett. Forøvrig så er de alltid trivelige på Rema i Sørkedalsveien,uansett om jeg er der kl 07:00 eller 21:00. Og det må være den mest busy butikken i gele Oslo! 

Skulle stå hele Oslo :) 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, amativeReflection skrev:

Drikker du drinkene dine fra hendene dine? Jeg var på bar, skulle ha snacks, tok glasset fra baren. Eventuelt så skulle vi ha frokost. Husker ikker.

Hva har det med kiwiansatte å gjøre?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, amativeReflection skrev:

En har ikke lov til å ta alkoholholdig vare med seg utendørs. Forstår godt at den ansatte på Kiwi ble rasende. Jeg regner med at du var ganske god i farten

Anonymkode: acda6...f90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en Kiwi-butikk her i byen og de ansatte der er veldig hyggelige. Smiler, er hjelpsomme og butikken er usedvanlig ren og ryddig.

Anonymkode: b0178...be8

• Liker 2
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Morsomme svar:fnise:

Bryr meg ikke så mye om de ansatte i Kiwi-butikker er sure eller ei. Så lenge de slår inn de riktige varene til riktig pris, er jeg fornøyd. Har ikke tid til å stå og prate med de ansatte der, egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

De på min Kiwi er ikke sure. Kanskje det er dårlig arbeidsmiljø og/ eller altfor mye stress på din butikk?

Anonymkode: 5ca2e...0c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...