AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Noen som har erfaring med å legge laminat over fliser som har vannbåren varme under? Burde man rive opp flisene eller kan man fint legge gulv over flisene med varmen under? Håper noen har erfaring med dette Anonymkode: fb382...b9d
stan Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Det blir nok best å rive opp flisene. Men det er jo mulig det blir bra nok med å bare legge laminat oppå. Det jeg er usikker på er hva du bør ha mellom flisene og laminaten. Det bør jo være noe som leder varme.
Walterwhite Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 Ja du kan legge laminat over fliser men bør være forsiktig med hvor høyt du har på varmen. Bør ha noe mellom flisene og laminatet
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 7 minutter siden, Bimmern skrev: Ja du kan legge laminat over fliser men bør være forsiktig med hvor høyt du har på varmen. Bør ha noe mellom flisene og laminatet men gjelder det også ved vannbåren varme? trodde kanskje det bare gjaldt ved varmekabler jeg.. Har ikke peiling, men håper virkelig det går ann å kunne legge oppå flisene, for går vel ikke ann å rive opp flisene også klare å beholde den vannbårne varmen "hel"? om du skjønner Anonymkode: fb382...b9d
Walterwhite Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Den 17.6.2016 at 23.50, AnonymBruker skrev: men gjelder det også ved vannbåren varme? trodde kanskje det bare gjaldt ved varmekabler jeg.. Har ikke peiling, men håper virkelig det går ann å kunne legge oppå flisene, for går vel ikke ann å rive opp flisene også klare å beholde den vannbårne varmen "hel"? om du skjønner Anonymkode: fb382...b9d Litt usikker, ville hørt ned en fagmann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå