Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Yah, aha...maddafakn bitsj! Sakk mah dikk æn sjeik jår æs! Kill såm bitsjes vitt mah mæsjin gahnn! Maddafakka! Sjakkalakka!"

Har forsøkt å gi (c)rap en sjanse, men jeg gir opp. Hvem var det som bestemte at dette var en gyldig musikksjanger? Til og med sanger som ikke handler om "fakkin bitsjes" er noe forbasket møkk. 

Hvis trance/dance er for fjortisjenter, må rap være for syvåringer som nettopp har lært seg fobudte ord av sine eldre søsken. Vær så snill, ikke kast bort penger på slik musikk. La den dø ut.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir mye bedre på tegnespråk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er så rart å dømme noen ut i fra hvilke lyder de liker.

Anonymkode: 0866e...0e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: e340f...008

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh men da har du ikke hørt J.Dash med The Wop! Dansen er SÅ kul :) 

Anonymkode: 7b8b1...2e1

AnonymBruker
Skrevet

Får sette deg  å høre på mozart da.

Anonymkode: 68775...afd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man ikke like Eminem, han er beest! ♥

Anonymkode: 11fd4...d64

• Liker 3
Skrevet

:fnise:

Å nei og nei, mener du det? For meg er det den beste mentale utblåsning her i livet, digger det........Jeg er oppvokst i et strengt kristent hjem. Bare å tenke f-ordet som barn kunne fått meg rett inn i en permanent psykose.

Så som godt voksen lytter jeg til "Yah, aha....maddafakn bitsj" på full guffe og får ut gørra......

Og så ber jeg om tilgivelse hver søndag i kirken:sprettoy:

• Liker 3
Skrevet

Eminem er konge! Men utenom han er jeg ikke så glad i rap. Hvilket band som er mitt favorittband er vel ikke så vanskelig å gjette. :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man ikke like Eminem, han er beest! ♥

Anonymkode: 11fd4...d64

Word! Eminem,Dr.Dre,Ludacris og J.Dash! I wanna lick lick lick lick ya from your head to your toes,I wanna move from the bed down to the down to the floor ❤❤❤

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Word! Eminem,Dr.Dre,Ludacris og J.Dash! I wanna lick lick lick lick ya from your head to your toes,I wanna move from the bed down to the down to the floor ❤❤❤

Glemte å nevne Busta Rhymes. HAN er kul han! 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så rart å dømme noen ut i fra hvilke lyder de liker.

Anonymkode: 0866e...0e2

Hvis folk liker å høre prompelyder så vil jeg si at de har problemer.

Men ikke vær så hårsår nå da! Jeg liker rock og metal, og kan si veldig mye om den sjangeren og de som hører på den.

8 minutter siden, Fireproof skrev:

Elsker rap! Eminem😍

Eminem har noen få som kan gå an.

3 minutter siden, Salka skrev:

Eminem er konge! Men utenom han er jeg ikke så glad i rap. Hvilket band som er mitt favorittband er vel ikke så vanskelig å gjette. :) 

La meg gjette...Ole Ivars, ikke sant?

Skrevet

Kraftuttrykkene i rap, er jeg ikke så glad i selv. Rap-musikk er allikevel ikke "dumt" i mine øyne. Faktisk har bl.a. Eminem ført til at mitt vokabular innenfor det engelske språket har økt. Denne artikkelen:http://www.dailymail.co.uk/news/article-3173104/The-really-long-winded-Slim-Shady-Eminem-tops-list-best-selling-artists-used-words-songs.html viser til at rappere er de som har flest ulike ord sine lengste 100 sanger. Eminem topper denne listen med 8 818 unike ord, sammenliknet med gjennomsnittet som er på 2 677 for den gjennomsnittlige topp 400 artisten. Tviler på at alle disse unike ordene er slang for kjønnsorgan eller kvinnefiendtlige. Som en person med engelsk som andrespråk, vil jeg dermed tørre å påstå at rap kan virke positivt i den forstand at det gir et bredere ordforråd, så samt man fjerner de stygge ordene. 

Før du uttaler deg om min musikksmak så liker jeg også musikk typisk for de med høy kulturell kapital som Chopin, Tchaikovsky, Mendelssohn osv. og går jevnlig på Den norske opera & Ballet for å se på ballet :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Norsk rap blåser ikke hodet av meg akkurat.........mens en del amerikansk rap nettopp gjør det!

Anonymkode: de50d...d73

• Liker 1
Skrevet

Utenom Eminem så synes jeg det meste av rap suger balle. Blir litt flau av norsk rap. Mitt hjerte banker mest for rock/metall.

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Georg skrev:

Hvis folk liker å høre prompelyder så vil jeg si at de har problemer.

Men ikke vær så hårsår nå da! Jeg liker rock og metal, og kan si veldig mye om den sjangeren og de som hører på den.

Eminem har noen få som kan gå an.

La meg gjette...Ole Ivars, ikke sant?

Jepp og det beste albumet er "den mørke sia tå månen"! :skratte: 

• Liker 1
Skrevet (endret)
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norsk rap blåser ikke hodet av meg akkurat.........mens en del amerikansk rap nettopp gjør det!

Norsk rap, hahaha!! Det er like logisk som nynazistisk RnB.

(Kanskje noen burde blåse hodet av norske rappere isteden)

8 minutter siden, Salka skrev:

Jepp og det beste albumet er "den mørke sia tå månen"! :skratte: 

"Hei, lærer'n! La oss unger værra i fred!"

Endret av Georg
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, melatonin skrev:

Utenom Eminem så synes jeg det meste av rap suger balle. Blir litt flau av norsk rap. Mitt hjerte banker mest for rock/metall.

Avsporing, sorry, men har aldri hørt uttrykket "suge balle" før.....Nå lærte jeg noe nytt, så takk:sprettoy:

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avsporing, sorry, men har aldri hørt uttrykket "suge balle" før.....Nå lærte jeg noe nytt, så takk:sprettoy:

Har du ikke hørt om tea bagging? Det vil si at en mann dypper ballene opp og ned i munnen din som en tepose 😂 Også skal du sutte på de da. Uff hva jeg vet.. fins garantert en rap om det og! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...