AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Er det greit å være heterojente, og tenne sinnsykt på å og ha sex med stay-ups og spennende undertøy ....?? Jeg er bare 21 år, men har i det siste merket at jeg føler meg utrolig bra om jeg har på f eks stay-ups når jeg har sex med gutter Er min greie "uvanlig"? Anonymkode: 7c59d...40e
KlaraKlein Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Mener det er ganske vanlig ja, om jeg kler meg litt ekstra sexy for typen, blir jeg ganske tent selv. 1
Gjest Coolaid Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det greit å være heterojente, og tenne sinnsykt på å og ha sex med stay-ups og spennende undertøy ....?? Jeg er bare 21 år, men har i det siste merket at jeg føler meg utrolig bra om jeg har på f eks stay-ups når jeg har sex med gutter Er min greie "uvanlig"? Anonymkode: 7c59d...40e Høres helt vanlig ut. Nyt livet, du er bare fint om du kan tenne på deg selv eller noe du gjør -som for eksempel går med undertøy du selv tenner på. Drømmedame
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 Takk for svar. Glemte å si at jeg aldri har opplevd at guttene har klaget , og han jeg driver litt med nå sier selv at han har en greie for å se meg med strømper på. Men jeg trodde faktisk at dette var en guttegreie, og derfor har jeg blitt litt overrasket over egen reaksjon Anonymkode: 7c59d...40e
Hottrio Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 Den 17.06.2016 at 23.16, AnonymBruker skrev: Er det greit å være heterojente, og tenne sinnsykt på å og ha sex med stay-ups og spennende undertøy ....?? Jeg er bare 21 år, men har i det siste merket at jeg føler meg utrolig bra om jeg har på f eks stay-ups når jeg har sex med gutter Er min greie "uvanlig"? Anonymkode: 7c59d...40e Selvsagt er det helt greit!! Jeg skjønner ikke hvorfor du tenker at hvis du ikke var heterojente så hadde dette vært mer innafor? Høres det ut som i alle fall. Å like å ta på seg stay ups eller ikke har da ikke noe med seksuell legning å gjøre. 2
tdm900 Skrevet 19. juni 2016 #9 Skrevet 19. juni 2016 Den 17. juni 2016 at 23.16, AnonymBruker skrev: Er det greit å være heterojente, og tenne sinnsykt på å og ha sex med stay-ups og spennende undertøy ....?? Jeg er bare 21 år, men har i det siste merket at jeg føler meg utrolig bra om jeg har på f eks stay-ups når jeg har sex med gutter Er min greie "uvanlig"? Anonymkode: 7c59d...40e Handler vel mest om at når han du har sex med, liker å se deg i stayups og blir heltent, ja så blir du det også Bare nyt det du
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #10 Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, tdm900 skrev: Handler vel mest om at når han du har sex med, liker å se deg i stayups og blir heltent, ja så blir du det også Bare nyt det du Nope. Min følelse rundt dette har ikke noe med om han liker det eller ei. Jeg kan faktisk finne på å ta på undertøy og strømper dersom jeg er litt inspirert og vil kose med meg selv. Anonymkode: 7c59d...40e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå