Gå til innhold

Stay-ups og undertøy

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det greit å være heterojente, og tenne sinnsykt på å og ha sex med stay-ups og spennende undertøy ....?? Jeg er bare 21 år, men har i det siste merket at jeg føler meg utrolig bra om jeg har på f eks stay-ups når jeg har sex med gutter ;) Er min greie "uvanlig"?

Anonymkode: 7c59d...40e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig.

• Liker 1
Skrevet

Mener det er ganske vanlig ja, om jeg kler meg litt ekstra sexy for typen, blir jeg ganske tent selv. :)

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt

Gjest Coolaid
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det greit å være heterojente, og tenne sinnsykt på å og ha sex med stay-ups og spennende undertøy ....?? Jeg er bare 21 år, men har i det siste merket at jeg føler meg utrolig bra om jeg har på f eks stay-ups når jeg har sex med gutter ;) Er min greie "uvanlig"?

Høres helt vanlig ut. Nyt livet, du er bare fint om du kan tenne på deg selv eller noe du gjør -som for eksempel går med undertøy du selv tenner på. 

Drømmedame ;)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Glemte å si at jeg aldri har opplevd at guttene har klaget ;), og han jeg driver litt med nå sier selv at han har en greie for å se meg med strømper på. Men jeg trodde faktisk at dette var en guttegreie, og derfor har jeg blitt litt overrasket over egen reaksjon :) 

Skrevet
Den ‎17‎.‎06‎.‎2016 at 23.16, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er det helt greit!! Jeg skjønner ikke hvorfor du tenker at hvis du ikke var heterojente så hadde dette vært mer innafor? Høres det ut som i alle fall. Å like å ta på seg stay ups eller ikke har da ikke noe med seksuell legning å gjøre.

• Liker 2
Skrevet
Den 17. juni 2016 at 23.16, AnonymBruker skrev:

Handler vel mest om at når han du har sex med, liker å se deg i stayups og blir heltent, ja så blir du det også :) Bare nyt det du ;) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, tdm900 skrev:

Handler vel mest om at når han du har sex med, liker å se deg i stayups og blir heltent, ja så blir du det også :) Bare nyt det du ;) 

Nope. :)

Min følelse rundt dette har ikke noe med om han liker det eller ei. Jeg kan faktisk finne på å ta på undertøy og strømper dersom jeg er litt inspirert og vil kose med meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...