Gå til innhold

Svensk Radio sjef : Vil ikke ha journalister som skriver noe kritisk om innvandring.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den russiske journalisten hadde vikar jobb i Svensk Radio som tilsvarer NRK. Da blir han en dag kalt inn til sin sjef som sier at SR har mottatt en mail som forteller at journalisten har skrevet innlegg bla i sveriges største avis hvor han advarer om at IS krigere kan slippe inn i Sverige.
Videre sier sjefen at i Svensk radio kan man ha en venstre vinkling på asyl og innvandringspolitikken, men ikke noe som kan støtte høyre siden, det liker ikke sjefene. Det hun ikke visste var at samtalen ble tatt opp.

https://putilov.org/2016/06/16/hur-opartiskt-ar-public-service/

Så grubler jeg litt på hvordan det er i NRK, er det samme opplegg der så forklarer det mye.

Anonymkode: de89d...d1b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Putin som driver med propaganda bare.

Anonymkode: 687cb...28f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Putin som driver med propaganda bare.

Så det at Sverige driver og roter med innvandring og venstreradikale er propaganda fra Putin? :klo:

Anonymkode: afcc4...4b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det at Sverige driver og roter med innvandring og venstreradikale er propaganda fra Putin? :klo:

Løgner fra Putler, ja. For å skape konflikter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Løgner fra Putler, ja. For å skape konflikter.

Latterligste jeg har lest på KG til nå, og her finnes det ganskem ye latterlig :skratte: Tror du bør ta av deg tin-foil hatten din.

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den russiske journalisten hadde vikar jobb i Svensk Radio som tilsvarer NRK. Da blir han en dag kalt inn til sin sjef som sier at SR har mottatt en mail som forteller at journalisten har skrevet innlegg bla i sveriges største avis hvor han advarer om at IS krigere kan slippe inn i Sverige.
Videre sier sjefen at i Svensk radio kan man ha en venstre vinkling på asyl og innvandringspolitikken, men ikke noe som kan støtte høyre siden, det liker ikke sjefene. Det hun ikke visste var at samtalen ble tatt opp.

https://putilov.org/2016/06/16/hur-opartiskt-ar-public-service/

Så grubler jeg litt på hvordan det er i NRK, er det samme opplegg der så forklarer det mye.

Anonymkode: de89d...d1b

En skandale, men ikke overraskende at det skjer i Sverige. Slike flaue ting må bli bedre kjent i Sverige så folk vet hva de stemmer for neste gang.

Jeg har mine mistanker om at det er ganske lignende i norsk media også. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...