Hedwig Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 For 4 dager siden bestilte jeg brudekjole og betalte halvparten for den og allerede nå kommer tvilen!Regnet med at jeg ville ha perioder hvor jeg tviler, men ikke at det ville skje så fort! Hadde aldri i verden trodd at jeg ville bry meg så mye om kjolen som det jeg gjør nå, for jeg liker ikke å pynte meg og kjoler er noe slit Men her står jeg da, etter å ha prøvd mange kjoler og har tatt det store steget. Kjolen jeg valgte er jo kjempefin og jeg smilte bredt da jeg hadde den på, så jeg er jo egentlig fornøyd. Men så er jeg veldig ubesluttsom, så da kommer det tvilende tanker som; Jo den er fin, men husker du den andre kjolen? Den var også fin! Det jeg tror jeg vil oppnå med dette innlegget er vel å høre at jeg ikke er alene Jeg trenger trøst
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Ja, jeg var også i tvil. På selve dagen var den borte da :-) I ettertid har jeg sett maaange fine kjoler, men syns fortsatt at jeg valgte riktig kjole! Anonymkode: 73da0...118 1
Gjest 1anonym2 Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Jeg er helt lik! Det er vel ca en måned siden jeg bestilte kjolen min, og tviler innimellom, men så ser jeg på bilder og filmer som mamma og tante tok, og så vet jeg at jeg hadde gjort det samme valget igjen - hands down!
Hedwig Skrevet 19. juni 2016 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2016 Ahhh så godt å høre at jeg ikke er alene!
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Den 17. juni 2016 at 22.37, Hedwig skrev: For 4 dager siden bestilte jeg brudekjole og betalte halvparten for den og allerede nå kommer tvilen!Regnet med at jeg ville ha perioder hvor jeg tviler, men ikke at det ville skje så fort! Hadde aldri i verden trodd at jeg ville bry meg så mye om kjolen som det jeg gjør nå, for jeg liker ikke å pynte meg og kjoler er noe slit Men her står jeg da, etter å ha prøvd mange kjoler og har tatt det store steget. Kjolen jeg valgte er jo kjempefin og jeg smilte bredt da jeg hadde den på, så jeg er jo egentlig fornøyd. Men så er jeg veldig ubesluttsom, så da kommer det tvilende tanker som; Jo den er fin, men husker du den andre kjolen? Den var også fin! Det jeg tror jeg vil oppnå med dette innlegget er vel å høre at jeg ikke er alene Jeg trenger trøst Åh. Ja!! Filk helt angst i magen ca 2 dager etter jeg hadde kjøpt. Forferdelig følelse. Prøver å huske tilbake på følelsen og smilet jeg fikk da keg prøvde den og venninnen mine sitt uttrykk da jeg kom ut med kjolen på. Men når jeg ser på bildene vi tok så syns jeg ikke den er såå fin på som jeg syns da jeg hadde den på. Hadde ikke trodd jeg skulle bli sånn:-( prøver å si til meg selv at det er bare en kjole...det er mye annet som betyr noe. Men håper virkelig jeg vil føle meg vakker den dagen...håper du også gjør det :-) Anonymkode: 473da...ce7
Hedwig Skrevet 19. juni 2016 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åh. Ja!! Filk helt angst i magen ca 2 dager etter jeg hadde kjøpt. Forferdelig følelse. Prøver å huske tilbake på følelsen og smilet jeg fikk da keg prøvde den og venninnen mine sitt uttrykk da jeg kom ut med kjolen på. Men når jeg ser på bildene vi tok så syns jeg ikke den er såå fin på som jeg syns da jeg hadde den på. Hadde ikke trodd jeg skulle bli sånn:-( prøver å si til meg selv at det er bare en kjole...det er mye annet som betyr noe. Men håper virkelig jeg vil føle meg vakker den dagen...håper du også gjør det :-) Anonymkode: 473da...ce7 Akkurat sånn jeg har det! Nesten fælt å si det, men det er så godt å ikke være alene om dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå