Fame Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Hei. Er det lov å operere personløfter alene? Jeg jobber i hjemmetjenesten og vi løfter hele tiden pasienter uten hjelp av andre. Nå fikk jeg nettopp høre at det ikke er lov da JEG får skylda hvis noe skulle skje under forflytningen. Dette gjorde meg veldig usikker på om jeg vil fortsette å operere personløftere på egenhånd...
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 DETTE MÅ DU TA MED SJEFEN, IKKE PÅ KG Anonymkode: f1db0...852
Fame Skrevet 17. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: DETTE MÅ DU TA MED SJEFEN, IKKE PÅ KG Anonymkode: f1db0...852 Det gjør jeg som jeg vil med, men takk for svar. 1
Sh999 Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 4 minutter siden, Fame skrev: Hei. Er det lov å operere personløfter alene? Jeg jobber i hjemmetjenesten og vi løfter hele tiden pasienter uten hjelp av andre. Nå fikk jeg nettopp høre at det ikke er lov da JEG får skylda hvis noe skulle skje under forflytningen. Dette gjorde meg veldig usikker på om jeg vil fortsette å operere personløftere på egenhånd... Vi er ihvertfall alltid 2 ved forflytning med heis!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Har hørt det samme bare at forsikringen ikke dekker skader om noe skulle skje. Så tror ikke at det er lov, vi fikk i hvertfall Mail om å alltid være to. Anonymkode: 77c66...565
Fame Skrevet 17. juni 2016 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2016 Ja, greit. Tar det opp med sjefen i morgen da. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå