Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet liksom ikke hvem jeg er. Er 24 år, har jobb. En jobb jeg ikke kjenner folk på, og jeg vet folk kjenner ikke meg. Har alltid vært stille. Ikke fordi jeg er deprimert. Men har altid vært sånn. Ikke så stort behov for å være med noen hele tiden!  Men mye av grunnen til at jeg er stille er at jeg tenker mye. Jeg lurer på om jeg burde kaste det jeg har i hendene for å studere. Studere og ikke vite om jeg har jobb når jeg kommer hjem. Eller få meg en vanlig jobb her. Jeg vet ikke hva jeg skal. Ikke ha denne jobben, jeg er ikke "hjemme"  der, det er bare en jobb. Og det blir for tomt. :(((

Anonymkode: 9d80f...e1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er fortsatt ung, så det er hvel ikke så rart at du fortsatt sliter med å finne deg selv. 

• Liker 1
Gjest Nikee
Skrevet

Mitt tips er å dyrke hobbyene dine, du har garantert noe du liker å bruke fritiden din på som du kanskje ikke har tenkt over. Et annet forslag er: reis! Reis alene på tur når du har mulighet. Man lærer vanvittig mye om seg selv når man reiser rundt på egenhånd, man må møte utfordringer man ikke møter på hjemme, man kan ofte bli satt utenfor sin egen komfortsone og man oppdager nye sider av seg selv. Du trenger ikke å reise langt en gang, reis til nærmeste storby og prøv ting du ikke har gjort før. Meld deg på kurs i noe du aldri har prøvd på, gå på foredrag på biblioteket/litteraturhuset. Bruk kulturtilbudene byen din har :)

Jeg er i slutten av 20årene og det er fremdeles mye jeg lærer om meg selv, og oppdager ennå. Så det er bare å prøve seg litt frem 

Skrevet
14 timer siden, Nikee skrev:

Mitt tips er å dyrke hobbyene dine, du har garantert noe du liker å bruke fritiden din på som du kanskje ikke har tenkt over. Et annet forslag er: reis! Reis alene på tur når du har mulighet. Man lærer vanvittig mye om seg selv når man reiser rundt på egenhånd, man må møte utfordringer man ikke møter på hjemme, man kan ofte bli satt utenfor sin egen komfortsone og man oppdager nye sider av seg selv. Du trenger ikke å reise langt en gang, reis til nærmeste storby og prøv ting du ikke har gjort før. Meld deg på kurs i noe du aldri har prøvd på, gå på foredrag på biblioteket/litteraturhuset. Bruk kulturtilbudene byen din har :)

Jeg er i slutten av 20årene og det er fremdeles mye jeg lærer om meg selv, og oppdager ennå. Så det er bare å prøve seg litt frem 

Denne. Jeg tror at man lærer mer om seg selv gjennom hele livet, men at man godtar det jo eldre man blir. Samtidig er det viktig å ha interesser og hobbyer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...