*Alexandra* Skrevet 3. november 2004 #1 Skrevet 3. november 2004 Det er jeg som har bedt om en pause, fordi jeg er usikker på forholdet vårt! :-( Han er selvfølgelig veldig langt nede nå, og det er fryktelig vondt for meg også....! Jeg vet ikke hvor lang pause jeg trenger for å finne ut av følelsene min, og denne uvissheten gjør selvfølgelig alt mye verre for han på toppen av alt! :cry: Vet ikke helt hva jeg vil med innleggget, men jeg måtte bare få skrevet dette ned... en trøsteklem eller to hadde selvfølgelig også gjort godt! Er jeg helt fæl, eller er det ok å være ærlig i forhold til sine følelser, selv om man vet man vil såre en annen person, som man er så glad i??
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #3 Skrevet 3. november 2004 :trøste: Trøsteklem kommer fra meg å! Lykke til, håper du finner ut av ting! Og nei, du er ikke fæl, seff skal du være ærlig!
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #4 Skrevet 3. november 2004 Selv om det ikke ser så lyst ut nå kommer det nok til og gå bra :trøste:
*Alexandra* Skrevet 3. november 2004 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2004 Tusen takk for klemmer og gode ord! Det er ikke lett dette, men jeg håper vi kan komme styrket ut av det, på den ene eller den andre måten....! :-(
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2004 #8 Skrevet 3. november 2004 Tusen takk for klemmer og gode ord! Det er ikke lett dette' date=' men jeg håper vi kan komme styrket ut av det, på en ene eller den andre måten....! :-([/quote'] Det gjør dere
Gjest *Alexandra* i.i. Skrevet 4. november 2004 #9 Skrevet 4. november 2004 Jeg er så bekymret for hvordan det går med han, han tok dette ganske tungt...! :-? Gjør jeg vondt verre dersom jeg sender en SMS / mail og skriver at jeg tenker på han, og håper det går greit med han? Jeg mener, i forhold til at det var jeg som tok initiativ til pausen, og at vi ikke skulle ha noen kontakt.... :-(
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #10 Skrevet 4. november 2004 Utifra mine egne pause-erfaringer, er det best å la være. For jeg fikk bare forhåpninger. Resultatet ser du i en nylaget tråd av meg. Huff håper dere får ordnet dette, pauser skulle ikke finnes...
*Alexandra* Skrevet 4. november 2004 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2004 Utifra mine egne pause-erfaringer, er det best å la være. For jeg fikk bare forhåpninger. Resultatet ser du i en nylaget tråd av meg. Huff håper dere får ordnet dette, pauser skulle ikke finnes... Men Spidey, det virker ikke som om vi har en "sånn" pause som dere, utifra det du har skrevert...! Vår intensjon er å fortsette forholdet etter pausen, forhåpentligvis, og vi skal heller ikke treffes eller ha kontakt under pausen! Vi har faktisk nesten ikke fortalt til noen at vi i det hele tatt har pause, og har heller ikke tatt av oss forlovelsesringene, så det er jo ikke slutt! Vi kan selvfølgelig heller ikke "rote" oss borti andre under pausen.......... Lykke til du også! Skjønner at du ikke har det lett du heller nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå