Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det. Den er alt for "kjolete" i fasongen til å kunne slippe unna med å være en topp.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en strømpebukse eller leggings. Olabukse vil se teit ut. Eller finn deg en topp til olabuksene. 

Anonymkode: d0af6...bbc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En tykk strømpebukse er nok en bedre løsning.

Anonymkode: e4a63...100

• Liker 3
Skrevet

Ja men hvilken farge på strømpebuksa? Har bare tykke sorte og det er jo ikke så pent til tror jeg 

Skrevet
10 timer siden, lady90 skrev:

Ja men hvilken farge på strømpebuksa? Har bare tykke sorte og det er jo ikke så pent til tror jeg 

Cubus har noen fine i en fargen som kalles "gasella". Den er riktignok med holdin, men de er ikke solbrune og heller ikke helt lyse :) Solbrun hadde også vært fin, men det finnes mange graderinger av den også ;) 

Skrevet

Jeg har allerede kjøpt to holdin strømpebukser fra pierre Robert, men det er nylon, og ikke spesielt varmt om kvelden da. Tenkte på noe litt tykkere, som leggings osv 

Gjest 100%naturlig
Skrevet
16 timer siden, lady90 skrev:

Skal på hagefest imorgen og skal ha på meg denne kjolen: http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/018841-0001_3?$productpage_slider_desktop$&cropN=0.02,0,0.955,1

Utover kvelden blir det nok litt kaldt ,og jeg vil helst slippe å skifte helt. Tror dere det vil fungere med en skinnyjeans under? Kommer til å ha ankelboots hele kvelden 

Syns skinny jeans fingerer bra til kjøle.jeg, men jeansen må være helt trang på☺

AnonymBruker
Skrevet

Går jo an med en tights? Ikke det stiligste i verden til en sånn kjole, men bedre enn å fryse utpå kvelden. 

Anonymkode: 05d49...6ea

Skrevet
Den 18. juni 2016 at 8.35, lady90 skrev:

Jeg har allerede kjøpt to holdin strømpebukser fra pierre Robert, men det er nylon, og ikke spesielt varmt om kvelden da. Tenkte på noe litt tykkere, som leggings osv 

Leggnings med litt blonder nederst må være fint da ;) 

Skrevet

Det må da være bedre å bare pakke med en topp også når du likevel skal ha med deg jeans?

• Liker 2
Gjest Elseby13
Skrevet

En blå skinny olabukse kunne jeg godt hatt til den kjolen.

Skrevet

Ja det kan du, det kan være veldig kult

dress%20over%20skinny%20jeans.jpg

• Liker 1
Skrevet

Nei, det passer ikke til en slik kjole. En tykkere strømpebukse derimot, det vil være langt penere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 19.6.2016 at 22.59, frogger skrev:

Ja det kan du, det kan være veldig kult

dress%20over%20skinny%20jeans.jpg

Ja, men den der er jo totalt annerledes i både stoff, mønster og fasong enn kjolen TS skal ha. Klarer ikke se for meg TS' kjole som noe som helst annet enn en sommerkjole. Klarer ikke se for meg hva slags tykkere strømpebukse som kan passe heller, kjolen lyser jo sommer og sol og bare ben. 

Jeg hadde heller tatt med en topp i tillegg til buksa. 

Anonymkode: 6d333...783

• Liker 4
  • 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeans under kjole er fint det

Anonymkode: 04185...075

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...