Gå til innhold

Hvilke boxere kjøper dere til guttene deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merke, og hvorfor? :-)

Anonymkode: 20891...5f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt på Lindex, med biler/Batman/dinosaurer o.l. på. Fordi han synes det er kult og de har ofte 3 for 2-tilbud.

Anonymkode: 632c5...688

AnonymBruker
Skrevet

Merke? Jeg kjøper det som jeg tror han vil komme til å like, som H&M/Cubus har. Som regel er det print på det fra diverse Disney-filmer, med mindre det er dinosaurer eller biler etc på det da. :) Kjøper ikke akkurat Bjørn Borg kan du si! :fnise:

Anonymkode: 1abf2...3c5

AnonymBruker
Skrevet

hm

zara

bjørn borg 

cc

Anonymkode: 1b7eb...42c

AnonymBruker
Skrevet

Har to sønner på 4 og 11 år. Kjøper Bjørn Börg, Dior og Calvin Klein til dem. Sitter godt på, blir ikke slappe i strikket og ser fine ut.

Anonymkode: c785e...be4

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper det som ser kult ut, komfortabelt eller er på salg.

De boxershortsene poden her i huset har brukt fra de vanlige kleskjedene har holdt seg utrolig godt, selv med vask på 60 grader flere ganger i uka. 

Kan ikke se behovet for Dior boxershortser, når man sikkert får 20 stk vanlige like gode boxere for samme prisen. Men vil man det, og har råd, så værsegod. 

Anonymkode: e0d70...39d

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper boxer på joker jeg. Der har de pierre robert eller hva nå de heter. Fine, koster ikke all verden, sitter godt. 

AnonymBruker
Skrevet

Di er 6 og 8 år gamle.

kjøper ronaldo cr7 og bjørn borg,har veldig god passform og holder seg i fasong.Har også endel fra hm og lindex ,synes ikke passformen er noe å skryte av på di.

Anonymkode: 9af8c...bd4

AnonymBruker
Skrevet

Nå som han har blitt større så kjøper jeg Bjørn Borg.

Anonymkode: e1d2d...4a7

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere: Lindex, H&M osv fordi han passet de.

Nå må han ha voksen str (12) år og får litt dyrere merker. 

Björn Borg siden strikken er bredere.. 

Anonymkode: 86903...b22

AnonymBruker
Skrevet

Stormberg og H&M tror jeg, usikker på om det er Lindex, H&M, Kappahl eller Cubus egentlig.

Anonymkode: 0a7a0...502

Skrevet (endret)

og han er 8 år.

Var meg over, trykte feil og kom borti anonym-knappen.

Endret av K@tt
Gjest Mandalas
Skrevet

10 og 12 år, de får fra H&M. Har prøvd fra de andre kjedebutikkene iblant,men synes at de blir dårlige i strikken samt krymper veldig. Dyrere merker har det aldri falt meg inn å kjøpe. 

Skrevet

Lindex; 3 for 2, økologisk bomull og mønster som eieren liker:)

Skrevet

Bjørn Borg - Zalando eller Miinto har alltid tilbud :). De sitter fint på og holder seg bra vask-etter-vask.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper for det meste fra Pierre Robert. Ellers får han innimellom fra Lindex, H&M eller KappAhl.

Anonymkode: 9ea26...96a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...