Gå til innhold

Sony Ericsson K700-kan den anbefales?

Anbefalte innlegg

Gjest skal kjøpe mobil
Skrevet

Jeg lurer på hva dere synes om Sony Ericsson K700? Jeg har lest noen tester, og har bla lagt merke til at det skrives at den kan være noe treg når man skal skrive SMS'er. Har dere noen formeninger om dette?

Vil dere anbefale denne telefonen?

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hello!

Har en slik tlf,k700i. Syns ikke den er noe treg når man skriver sms, eneste minus jeg ser med den tlf er at batterikapasiteten er liten, lader ca annen hver dag.

Men ellers er tlf super-video,kjempekamera,mp3 osv :sjarmor:

Den Anbefales :wink:

Skrevet

helt 100% enig med showgirl. Synes nå SMS-skrivinga går greit. Hvis du er vant med Nokia kan det nok gå litt treigt i begynnelsen, men for mitt vedkommende går det toppers. Den lagrer også de siste nr du har sendt sms til så du slipper å lete dem opp hver gang du skal sende en mld ;)

Mange andre små finurligheter med den også.

Alt i alt en telefon som fortjener best i test prisene!

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som vet forskjell på k700 og k700i?

Skrevet

Det er vel som regel det samme tror jeg... i står ofte for international. Noen ganger er de oppgradert littegrann fra grunnversjonen.

Skrevet

Ingen forskjell. En "i" betyr ofte en oppgradering av telefonen, men ikke i dette tilfellet.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg vurderer også k700, men har hørt at det ikke er mulig å lage mapper i meldingsboksen. Stemmer dett? Dette er en inngrodd vane etter mange år som Nokia-bruker, og veldig praktisk, så jeg vil så gjerne ha denne funksjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...