AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Ei jente jeg er svært interessert i. Hun har interesse som går på "ekstrem"sport, dvs toppturer, ski nedover fjellside, sykling i terrenget. Jeg er litt mer på svømming, en rolig fjelltur, litt treningssenter. Har dette noe å si ? Blir det for store forskjeller ? Anonymkode: dbf21...0b5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Tja. Du må i hvert fall ikke holde henne igjen fra å holde på. Jeg er selv høyt og lavt og hadde en samboer som støttet meg i begynnelsen. Men så klabba det seg til i hue på han og han var rimelig klar på at han ikke likte at jeg "utsatte meg for farer". Så jeg orka ikke styret mer og ga opp min store lidenskap. Det skjer aldri igjen. Han ødela for mye for meg og jeg er faktisk ganske bitter på han nå i ettertid. Så om du synes det er greit, støtter henne, og gjerne følger henne på tur, så må du gå for dette. Anonymkode: ba846...e17 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja. Du må i hvert fall ikke holde henne igjen fra å holde på. Jeg er selv høyt og lavt og hadde en samboer som støttet meg i begynnelsen. Men så klabba det seg til i hue på han og han var rimelig klar på at han ikke likte at jeg "utsatte meg for farer". Så jeg orka ikke styret mer og ga opp min store lidenskap. Det skjer aldri igjen. Han ødela for mye for meg og jeg er faktisk ganske bitter på han nå i ettertid. Så om du synes det er greit, støtter henne, og gjerne følger henne på tur, så må du gå for dette. Anonymkode: ba846...e17 Tenkte å prøve å bli mer kjent med henne nå til høsten, derfor ønsket jeg litt tilbakemeldinger rundt dette Jeg støtter henne i det hun gjør, og tenker at hun har sine interesser, mens jeg har mine. Jeg liker å stå på ski, gå på fjellturer, og sport generelt, men ikke det "ekstreme"! Har jo forsåvidt samme interesser, men at hun tar det litt lenger! Anonymkode: dbf21...0b5
ajarRun Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Hvordan er det ekstremt å gå på toppturer? Jeg gikk nesten til toppen av Gallhåpiggen (driter i hvordan man staver det) i jeans og uten lue og votter. Det var kaldt og tungt men ikke noe stress egentlig. 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Hvorfor til høsten? Vil du bli kjent så må du gjøre noe nå før andre kaprer henne før deg. En sånn dame sitter ikke å venter men tar de sjanser som byr seg. Anonymkode: ba846...e17 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #6 Skrevet 17. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor til høsten? Vil du bli kjent så må du gjøre noe nå før andre kaprer henne før deg. En sånn dame sitter ikke å venter men tar de sjanser som byr seg. Anonymkode: ba846...e17 Fordi jeg er student og møter henne ikke før høsten igjen Anonymkode: dbf21...0b5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #7 Skrevet 17. juni 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg er student og møter henne ikke før høsten igjen Anonymkode: dbf21...0b5 Da må du holde kontakt med henne igjennom hele sommeren. Pass på at hun ikke glemmer deg. Anonymkode: ba846...e17 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #8 Skrevet 17. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du holde kontakt med henne igjennom hele sommeren. Pass på at hun ikke glemmer deg. Anonymkode: ba846...e17 Lurt tips. Får like bildene som hun legger ut på instagram Anonymkode: dbf21...0b5
Gjest Badebuksa Skrevet 17. juni 2016 #9 Skrevet 17. juni 2016 Ikke noe problem det, så lenge du ikke maser om at hun skal holde seg hjemme mer. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #10 Skrevet 17. juni 2016 1 minutt siden, Badebuksa skrev: Ikke noe problem det, så lenge du ikke maser om at hun skal holde seg hjemme mer. Isåfall om vi skulle bli par så hadde jeg aldri nektet henne sine interesser, lurte bare på om et slikt forhold hadde blitt helt kræsj i og med at jeg hun er "ekstrem" mens jeg er "normal" haha forstå meg rett nå da! Anonymkode: dbf21...0b5
Gjest Badebuksa Skrevet 17. juni 2016 #11 Skrevet 17. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Isåfall om vi skulle bli par så hadde jeg aldri nektet henne sine interesser, lurte bare på om et slikt forhold hadde blitt helt kræsj i og med at jeg hun er "ekstrem" mens jeg er "normal" haha forstå meg rett nå da! Anonymkode: dbf21...0b5 Jada ingen er helt like heller. Ser ikke hvorfor det skulle krasjet.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #12 Skrevet 17. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurt tips. Får like bildene som hun legger ut på instagram Anonymkode: dbf21...0b5 Det holder ikke. Chatt med henne. Hold henne oppdatert via Snap. Send henne meldinger om at du gleder deg til å se henne igjen osv. Flørt. Anonymkode: ba846...e17 1
Cambria Skrevet 17. juni 2016 #13 Skrevet 17. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurt tips. Får like bildene som hun legger ut på instagram Anonymkode: dbf21...0b5 Jeg tror ikke det holder å like bildene hennes på instagram om hun ikke skal glemme deg altså. Mange som ikke tenker over hvem som liker bildene de legger ut der. Hva med å kommentere statusene hennes på fb iblant? Vel og merke om du har noe vettugt å kommentere Og til spørsmålet ditt: det er ingen automatikk i at det ikke vil fungere med et forhold på bakgrunn av den forskjellen der så lenge du ikke prøver å hindre henne i å drive med sin interesse, og hun ikke hindrer deg I å drive med din, så kan det hende denne forskjellen vil gjøre forholdet veldig bra fordi dere da vil få tid fra hverandre og Kjør på og lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #14 Skrevet 17. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det holder ikke. Chatt med henne. Hold henne oppdatert via Snap. Send henne meldinger om at du gleder deg til å se henne igjen osv. Flørt. Anonymkode: ba846...e17 Jeg/vi er ikke helt der, jeg er nok for sjenert til å begynne å skrive for å skrive. Er ikke helt meg Anonymkode: dbf21...0b5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #15 Skrevet 17. juni 2016 2 minutter siden, Cambria skrev: Jeg tror ikke det holder å like bildene hennes på instagram om hun ikke skal glemme deg altså. Mange som ikke tenker over hvem som liker bildene de legger ut der. Hva med å kommentere statusene hennes på fb iblant? Vel og merke om du har noe vettugt å kommentere Og til spørsmålet ditt: det er ingen automatikk i at det ikke vil fungere med et forhold på bakgrunn av den forskjellen der så lenge du ikke prøver å hindre henne i å drive med sin interesse, og hun ikke hindrer deg I å drive med din, så kan det hende denne forskjellen vil gjøre forholdet veldig bra fordi dere da vil få tid fra hverandre og Kjør på og lykke til! Takk :D Anonymkode: dbf21...0b5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #16 Skrevet 18. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg/vi er ikke helt der, jeg er nok for sjenert til å begynne å skrive for å skrive. Er ikke helt meg Anonymkode: dbf21...0b5 Da har du en perfekt anledning til å endre deg på dette området Go for it!! Send henne en melding og si at du er imponert over hvor flink hun er. Det er alt som skal til for å komme igang Anonymkode: ba846...e17 1
Dina86 Skrevet 18. juni 2016 #17 Skrevet 18. juni 2016 Tviler på at det blir et problem. Det kan være en fordel som andre har sagt her, så man får litt rom alene i forholdet. Hvis du er litt sjenert kan du jo kommentere bilder/statuser, ta det litt rolig først. så sender du henne en melding når du føler du er klar for det. Jeg skjønner godt at det kan være vanskelig, men mye kan skje iløpet av en sommer, tenk hvor kjipt det blir hvis hun ikke er singel når du treffer henne igjen. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #18 Skrevet 18. juni 2016 For alt jeg vet så kan det være hun dater andre. Jeg såg nylig et bilde der hun var på fjellet med en annen fyr, kun de to. Så lenge hun ikke er i et forhold, så gjør det vel ingenting om jeg prøver meg? Tror ho har skjønt jeg er litt sjenert, men intr. Anonymkode: dbf21...0b5
Vélo_ Skrevet 20. juni 2016 #19 Skrevet 20. juni 2016 Ville ikke tenkt så mye på det. Det er som andre her også sier, da får dere litt mere rom. Jeg vil uansett anbefale å prøve både topptur på ski og terrengsykling. Det er hva man gjør det til selv, det trenger ikke å være veldig ekstremt. Hilsen en som driver med begge deler 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #20 Skrevet 20. juni 2016 Takk for gode råd dere! :-) Anonymkode: dbf21...0b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå