AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Jeg føler litt at jeg er "den eneste" som ikke helt får til å bli skikkelig kjent og gode venner med noen av de andre foreldrene i bhg. Jeg er riktignok ikke den enkleste å bli kjent med, men såå vanskelig er det ikke. Jeg tar initiativ også. Begynner å føle litt stress, det gjør meg egentlig ingenting om jeg ikke blir venner med noen, da jeg har masse venner fra før, men må innrømme jeg frykter at det kan gå utover barnet? At barnet ikke blir inkludert på hjemmebesøk osv fordi foreldrene ikke kjenner meg osv? Noen med barn i bhg alder eller større som vil dele sine erfaringer? Anonymkode: 2df4d...567
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Da er det bare for deg å begynne å invitere andre barn hjem til dere, eller si at ditt barn har veldig lyst å komme på besøk til den og den. Da løser det seg ganske raskt. Kanskje ikke dere blir perlevenner som foreldre til disse barna, men som oftest er det en kopp kaffe eller 2 involvert ved henting. Anonymkode: 8965b...cdc 1
Sushi Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 Hvor gammelt er barnet ditt? Min erfaring er at dette løsner veldig i 4-5-årsalderen når barna selv tar initiativ til å besøke hverandre. Eventuelt kan du be ped.leder om kontaktinfo og be et barn på besøk til dere. Selv har jeg ikke fått gode venner blant barnehageforeldrene, men har en god tone med flere. Blir fort en kopp kaffe eller to når ungene besøker hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Jeg er ikke venner med de andre, men jeg kjenner de, og har blitt kjent med de. Tenkte som deg, og er heller ike så flink til å få venner, la listen lavt. Trenger ikke bli venn med de, men de kjenner meg, og vi tar ofte en kaffe og prater litt når man henter ungen. Anonymkode: 2de57...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå