AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Noen her som har gått på aap og etter noen år på det fått innvilget ung ufør tilegget ? Jeg har det nå, nav sier at det er en sak der under behandling, men at di ikke kunne si meg hvor lang tid det tok å regne ut og få etterbetalt. Noen her med erfaring ? Nav sa jeg ikke kommer til og få brev om saksbehandlingstiden på dette. Anonymkode: 1544b...dc1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 du får etterbetalt for max 3 mnd. så blir vel mellom ca 50-70k Anonymkode: 1d96f...bc4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: du får etterbetalt for max 3 mnd. så blir vel mellom ca 50-70k Anonymkode: 1d96f...bc4 Jeg har allerede fått bekreftet av nav av en etterbetaling får jeg for alle årene på aap , så det var ikke spm Jeg lurer bare på om noen har erfaring med hvor lang id det tar fra man får det innvilget til man får etterbetalingeninn på konto. Anonymkode: 1544b...dc1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Det stemmer ikke at man bare får etterbetalt for 3 mnd. Jeg fikk etterbetalt for 4 år. Husker ikke helt hvor lang tid det tok, men sånn omtrent 2 mnd fra vi søkte kanskje? Anonymkode: 3b3bf...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå