Gjest Redd456 Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Hei! Jeg har sett en del tråder der folk spør etter ting de har mistet. Kjæresten min har rotet bort lommeboka si, og jeg lurer på om noen av dere vet hvor den er? Det er en svart skinnlommebok med noen innside flammer på.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 Når jeg har rotet bort lommeboken min er den ofte enten i bilen, i en plastpose fra butikken jeg handlet i sist, på en stol eller i en sofa eller en plass i gangen. Er dessverre ikke syns så kan ikke hjelpe deg noe mer. Om han bruker å ha den i en bukselomme eller jakkelomme er det en ide å se i en annen bukse eller jakke han tror den er i. Jeg har leita meg ihjel etter lommeboka mi fordi jeg har vært absolutt sikker på at den ligger i en bestemt veske, men så ligger den i en helt annen. Trener han? Da kan treningsbagen være en idé å se i. Anonymkode: 3ca05...2b0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Kilt inn under en av sofaputene. Anonymkode: 492c2...b1e
Afralars Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Min sjette sans sier meg at du (ved en feil) har lagt lommeboken til denne stakkars herremannen i en håndveske. Har du, typen eller noen andre du kjenner en svart BMW, bør du lete etter vesken her.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #6 Skrevet 17. juni 2016 Kontakt politiet. Den ligger og venter. Eller kanskje det var polet. Jeg har litt vondt i hodet. Anonymkode: 80aa1...676
jabx Skrevet 18. juni 2016 #7 Skrevet 18. juni 2016 Og jeg som allid har hørt at synske ikke vil misbruke evnene sine til tullete og overfladiske ting (derfor kan de ikke delta i undersøkelser som tester om de faktisk har reelle evner)...
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #8 Skrevet 13. juli 2016 Er den lokalisert? Fikk opp en slags hylle, med en bunke ark som var festet sammen i en slags mappe. Bevegelig hylle dvs skyves på når lukkes. Slags hylle eller skuff som beveges på ved åpning og lukking. Kan være i en slik hylle/skuff inne eller i bilen i hanskerom. Anonymkode: 36a1b...003
Gjest Kim Skrevet 13. juli 2016 #9 Skrevet 13. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er den lokalisert? Fikk opp en slags hylle, med en bunke ark som var festet sammen i en slags mappe. Bevegelig hylle dvs skyves på når lukkes. Slags hylle eller skuff som beveges på ved åpning og lukking. Kan være i en slik hylle/skuff inne eller i bilen i hanskerom. Anonymkode: 36a1b...003 Merkelig, når jeg lukker øynene og spør åndene, så sier de at den ligger på en form for flate, kan være asfalten, stuegulvet, en hylle eller under sofaen. Barnum statements er fine greier...
linsejesus Skrevet 13. juli 2016 #10 Skrevet 13. juli 2016 Den 6/17/2016 at 19.54, Redd456 skrev: Hei! Jeg har sett en del tråder der folk spør etter ting de har mistet. Det viktigste er om du har sett eksempler på at synske faktisk har funnet ting folk har mistet.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #11 Skrevet 13. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er den lokaliserI? FikkIopp en slags hylle, med en b unke ar k som var festet sammen i en slags mappe. Bevegelig hylle dvs skyves på når lukkes. Slags hylle eller s kuff som beveges på ved åpning og lukking. Kan være i en slik hylle/skuff inne eller i bilen i hanskerom. Anonymkode: 36a1b...003 Når jeg skriver en slags hylle eller skuff, betyr det at det ikke menes en vanlig skuff. Ta eks meg selv. Har x antall hyller og skuffer i mitt hjem. Likevel kun et sted inne der beskrivelsen hadde passet. Eller hanskerom i bil. Det jeg ser er det jeg forklarte i innlegg over her. Forslag på hvor er for å belyse om det kunne hjelpe. Opplever ofte at folk kan ha vanskelig for å se for seg hvor det kan være, om kun synet beskriver. Så blir det lettere for de med nærmere forklaring. Her beskriver jeg enten inne eller bilen, betyr nettopp det, nær dvshjemme og ikke i hvilken som helst skuff på hvilket som helst sted i verden. Ville bare tilføye dette, siden noen kommenterte dette mht kan være hvilken som helst flate... Hvordan man får opp klarsyn og beskjeder og tolker, varierer fra klarsynt til klarsynt, Og her fikk jeg kunne opp det jeg beskrev, litt spes måte åpne lukke, og den bunken, og inne el bil. Sier ikke det er fasiten, men det som kommer opp. Ville svare ii håp om det kunne hjelpe. Kan se både humorsiden og irritasjonen ved å kommentere svar fra klarsynte, og ser ofte også ikke poenget med å tulle til andres svar! Selv om det er åpent for alle. Man er forskjellige. Og takk for det! Anonymkode: 36a1b...003
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #12 Skrevet 13. juli 2016 3 timer siden, linsejesus skrev: Det viktigste er om du har sett eksempler på at synske faktisk har funnet ting folk har mistet. Vet ikke om ts har sett eks på synske som har funnet ting her , men det har jeg! En bok for eksempel. Anonymkode: 36a1b...003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå