AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Spørsmålet er vel rettet til dere damer siden jeg er mann. Hva kan jeg tolke som signaler på at en dame kan være interessert i å bli bedre kjent med meg/ikke gi meg avslag om jeg skulle spørre om hun ville finne på noe? NB: Snakker ikke om ''sitter ved singelbordet i bryllup'' meldinger på snapchat Anonymkode: aece4...ff3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Jeg vet ikke? Det avhenger av hennes personlighet og hvilken setting du møter henne i. Øyekontakt sier vel mest om interesse tror jeg. Har du eksempler? Anonymkode: ce9b5...c36
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Kan reformulere meg litt. Hvilke signaler bruker dere damer å sende ut når dere er interesserte? Basert på tidligere erfaringer med kjærligheten så er det aktuelt med museskritt i størrelse 3.5 eller prøve å ikke være betatt lengre. TOTALT UAKTUELT å ''prøve'' meg uten det som jeg anser som et meget sikkert tegn på at hun kan være interessert i å bli bedre kjent med meg. Anonymkode: aece4...ff3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Blikket sier alt. Anonymkode: cdb7f...695 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Eneste rimelig sikre tegnet som er ganske universalt er vel at hun sier "jeg er interessert i deg". Utover det er det veldig individuelt. Anonymkode: 71fe5...f3c
Gjest Knutepunktet Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan reformulere meg litt. Hvilke signaler bruker dere damer å sende ut når dere er interesserte? Basert på tidligere erfaringer med kjærligheten så er det aktuelt med museskritt i størrelse 3.5 eller prøve å ikke være betatt lengre. TOTALT UAKTUELT å ''prøve'' meg uten det som jeg anser som et meget sikkert tegn på at hun kan være interessert i å bli bedre kjent med meg. Anonymkode: aece4...ff3 Hvis du ikke er så interessert i henne at du tør å ta det første steg og være direkte i dine intensjoner, ja da er det vel like greit å være singel. Mange kvinner er veldig gode på å skjule følelser og mange kan også ha bare seksuell interesse for deg. Derfor mener jeg at det er mye bedre å være rett på sak og heller gråte noen tårer om det ikke blir som du håpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå