AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Hei! 1. Hvilken solkrem bruker du? 2. Tar du solkrem eller annen form for solbeskyttelse over og under øynene? 3. Bruker du solkrem daglig året rundt? 4. Hva fjerner du solkremen med? 5. Hvor gammel er du? Anonymkode: 29e39...8c3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 1: L'oreal? 2: solbriller 3: nei 4: det samme jeg fjerner skitt med 5: 26 Anonymkode: 80a95...8c2
Kragebein Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 1. Hvilken solkrem bruker du? Missha All Around Safe Block Soft Finish Sun Milk SPF50 PA+++. Liker godt konsistensen og hvordan den føles, men får litt fet hud av den. Har bestilt Cosrx Aloe Soothing Sun Cream SPF50 PA+++ som jeg gleder meg til å prøve. 2. Tar du solkrem eller annen form for solbeskyttelse over og under øynene? Solkrem rundt øynene og solbriller om jeg skal være ute i direkte sol. 3. Bruker du solkrem daglig året rundt? Ja. Unntaket er dager hvor det er overskyet og jeg ikke skal ut av leiligheten. 4. Hva fjerner du solkremen med? Oljerens og gelrens. 5. Hvor gammel er du? 21. Har vært nøye med solbeskyttelse i noen år nå.
ajarRun Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! 1. Hvilken solkrem bruker du? 2. Tar du solkrem eller annen form for solbeskyttelse over og under øynene? 3. Bruker du solkrem daglig året rundt? 4. Hva fjerner du solkremen med? 5. Hvor gammel er du? Anonymkode: 29e39...8c3 1. Calypso og RoC 2. Nei, jeg bruker ikke solkrem 3. Nei, kun på ferie 4. Skal man fjerne solkrem? 5. 25
ajarRun Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Et øyeblikk siden, Kragebein skrev: 1. Hvilken solkrem bruker du? Missha All Around Safe Block Soft Finish Sun Milk SPF50 PA+++. Liker godt konsistensen og hvordan den føles, men får litt fet hud av den. Har bestilt Cosrx Aloe Soothing Sun Cream SPF50 PA+++ som jeg gleder meg til å prøve. 2. Tar du solkrem eller annen form for solbeskyttelse over og under øynene? Solkrem rundt øynene og solbriller om jeg skal være ute i direkte sol. 3. Bruker du solkrem daglig året rundt? Ja. Unntaket er dager hvor det er overskyet og jeg ikke skal ut av leiligheten. 4. Hva fjerner du solkremen med? Oljerens og gelrens. 5. Hvor gammel er du? 21. Har vært nøye med solbeskyttelse i noen år nå. Hvorfor eventuelt når er det nødvendig å fjerne solkrem?
Kragebein Skrevet 17. juni 2016 #6 Skrevet 17. juni 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Hvorfor eventuelt når er det nødvendig å fjerne solkrem? Jeg fjerner den hver kveld når jeg uansett renser huden. Det er en av få ting jeg fort får kviser av hvis jeg er sløv med å rense det vekk. Det kan også tette igjen porer og føre til irritert hud om man ikke fjerner det, spesielt om man fortsetter å ta på mer solkrem senere.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #7 Skrevet 17. juni 2016 5 minutter siden, amativeReflection skrev: Hvorfor eventuelt når er det nødvendig å fjerne solkrem? Det er jo viktig å fjerne sminke hver natt, og også solkrem. Hvertfall ansikt og hals. Noen solkremer kan tette porene, det kan også bli litt mye for huden med så mange stoffer og kjemikalier på også om natten, og noen får fort utbrudd av kviser osv av solkrem, da er det lurt og fjernes. Er sikkert noe mer og, men jeg er ikke helt sikker. Er hvertfall noe i den duren som jeg sa For å fjerne solkrem godt, få bort alle restene, er det beste en oljerens for oljen løsner alt gugg fra huden også kan du bruke din vanlige rens etterpå også fuktighetskrem og hva enn du gjør Anonymkode: 29e39...8c3
ajarRun Skrevet 17. juni 2016 #8 Skrevet 17. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er jo viktig å fjerne sminke hver natt, og også solkrem. Hvertfall ansikt og hals. Noen solkremer kan tette porene, det kan også bli litt mye for huden med så mange stoffer og kjemikalier på også om natten, og noen får fort utbrudd av kviser osv av solkrem, da er det lurt og fjernes. Er sikkert noe mer og, men jeg er ikke helt sikker. Er hvertfall noe i den duren som jeg sa For å fjerne solkrem godt, få bort alle restene, er det beste en oljerens for oljen løsner alt gugg fra huden også kan du bruke din vanlige rens etterpå også fuktighetskrem og hva enn du gjør Anonymkode: 29e39...8c3 Aner ikke hva en oljerens er for noe. Ei heller hva en rens er. Har noen cleansing wipes eller noe sånt jeg fikk gratis fra Kiwi, er det sånne dere bruker?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #9 Skrevet 17. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er jo viktig å fjerne sminke hver natt, og også solkrem. Hvertfall ansikt og hals. Noen solkremer kan tette porene, det kan også bli litt mye for huden med så mange stoffer og kjemikalier på også om natten, og noen får fort utbrudd av kviser osv av solkrem, da er det lurt og fjernes. Er sikkert noe mer og, men jeg er ikke helt sikker. Er hvertfall noe i den duren som jeg sa For å fjerne solkrem godt, få bort alle restene, er det beste en oljerens for oljen løsner alt gugg fra huden også kan du bruke din vanlige rens etterpå også fuktighetskrem og hva enn du gjør Anonymkode: 29e39...8c3 Olje er dritt for mange typer hud. Renseremedier for din type hud blir mer riktig. Anonymkode: 80a95...8c2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #10 Skrevet 17. juni 2016 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Aner ikke hva en oljerens er for noe. Ei heller hva en rens er. Har noen cleansing wipes eller noe sånt jeg fikk gratis fra Kiwi, er det sånne dere bruker? Jeg bruker de og, Simple. Før brukte jeg bare de, ikke noe mer. Men etter å ha lest mer om hvor lite det fjerner, så har jeg kjøpt en oljerens på apoteket (men det er mange med parfyme og irriterende ingredienser i) men jeg har funnet enn mild, parfymefri en med minimal irritasjon noen bruker olivenolje, kokosnøttolje osv istedet har jeg hørt. Men som en person over her nevnte er det mange som ikke tåler olje så bra, men også mange uten problemer med det. Nå er jeg ingen ekspert, jeg bare leser mye og prøver å gjøre det som er mest riktig for meg. Du kan google oil cleanser, renseolje eller oljerens. Vanlig rebs da mente jeg bare noe mildt rensevann, eller rensemelk eller hva enn du har. Men som sagt, jeg er ingen ekspert og før brukte jeg bare wipes. Så man må nesten bare prøve seg frem. Men er nok mulig og få fjernet solkrem uansett, men jeg vil gjøre det på den sikreste måten for og få bort mest mulig (så lenge huden min ikke har noe imot det) Anonymkode: 29e39...8c3
Fredsmegleren Skrevet 17. juni 2016 #11 Skrevet 17. juni 2016 1. Hvilken solkrem bruker du? - Vichy Idéal Soleil Mattifying Face Fluid Dry Touch spf 50 2. Tar du solkrem eller annen form for solbeskyttelse over og under øynene? - Ja, som regel siden det er rutine 3. Bruker du solkrem daglig året rundt? -Ja, men mulig jeg glemmer det en gang i blant 4. Hva fjerner du solkremen med? -Rens 5. Hvor gammel er du? -18
Gjest Rainy Skrevet 17. juni 2016 #12 Skrevet 17. juni 2016 1. Hvilken solkrem bruker du? Eucerin Sun Face Fluid SPF 50. 2. Tar du solkrem eller annen form for solbeskyttelse over og under øynene? Bruker alltid solbriller, men hender jeg tar litt solkrem under øynene også. 3. Bruker du solkrem daglig året rundt? Nei, bare vår og sommer. 4. Hva fjerner du solkremen med? Rens. 5. Hvor gammel er du? 22.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #13 Skrevet 17. juni 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! 1. Hvilken solkrem bruker du? 2. Tar du solkrem eller annen form for solbeskyttelse over og under øynene? 3. Bruker du solkrem daglig året rundt? 4. Hva fjerner du solkremen med? 5. Hvor gammel er du? Anonymkode: 29e39...8c3 1.Soler ikke kroppen, men bruker denne i ansiktet for å motvirke rynker. Den er laget for ansikt og derfor ikke fet. Den føles litt seig å få på eller er det det merket jeg har sverget til de siste årene. Bruker 50 spf fordi jeg har en hudsykdom som gir hvite pigmentflekker i ansiktet bla http://www.laroche-posay.no/produktbehandlinger/Anthelios-XL/ANTHELIOS-XL-ULTRALETT-KREM-SPF50-p11829.aspx 2 Smører rundt hele øyet, men bruker solbriller hele året 3 Bruker faktor hele året. Kjøper dagkrem med faktor 15 resten av året 4. Rensemelk 5. 40 Anonymkode: 45b56...0de
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #14 Skrevet 17. juni 2016 1. Biore UV Perfect Face Milk SPF 50+ PA++++ eller Biore UV Watery Gel SPF50+ PA++++ 2. Ja, bruker solkrem i absolutt hele ansiktet (og halsen + ørene). Bruker i tillegg solbriller om det er sol ute. 3. Ja. Også om jeg ikke skal gå ut. Blir av og til lat om jeg er syk eller veldig stresset. 4. Cleansing Water. Bruker ikke oljerens siden jeg reagerer på alle jeg har prøvd. 5. 23 år. Anonymkode: 5340e...37d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #15 Skrevet 19. juni 2016 1. Hvilken solkrem bruker du? Harmoni faktor 30 2. Tar du solkrem eller annen form for solbeskyttelse over og under øynene? Solbriller 3. Bruker du solkrem daglig året rundt? Nei, men finner jeg en god solkrem til ansikt uten parabener, hormonendrende stoffer etc, så ja, da vil jeg bruke det i ansiktet. 4. Hva fjerner du solkremen med? Simple 5. Hvor gammel er du? 30 Anonymkode: 59f5e...6d1
Trykkikkepåknappen Skrevet 19. juni 2016 #16 Skrevet 19. juni 2016 (endret) Den 17 juni 2016 at 18.38, AnonymBruker skrev: Hei! 1. Hvilken solkrem bruker du? 2. Tar du solkrem eller annen form for solbeskyttelse over og under øynene? 3. Bruker du solkrem daglig året rundt? 4. Hva fjerner du solkremen med? 5. Hvor gammel er du? Anonymkode: 29e39...8c3 1. Jan Marini spf 30 Antioxidant Daily Face Protectant 2. Japp, men bare sånn litt under bryn, ikke hele veien ned. Under så nære det går uten å få i øyet, jeg DØR av solkrem i øyet. 3. Prøver! Misser noen dager med superstress eller etter en fuktig kveld. 4. Jan Marini Age Intervention gentle cleanser + klut eller Clarisonic med deres cleanser. 5. 30-35 Endret 19. juni 2016 av Trykkikkepåknappen
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #17 Skrevet 19. juni 2016 Den 17.6.2016 at 18.38, AnonymBruker skrev: Hei! 1. Hvilken solkrem bruker du? 2. Tar du solkrem eller annen form for solbeskyttelse over og under øynene? 3. Bruker du solkrem daglig året rundt? 4. Hva fjerner du solkremen med? 5. Hvor gammel er du? Anonymkode: 29e39...8c3 1. I ansiktet Dermalogica age smart spf 50 dagkrem, på kroppen varierer det litt fra år til år. 2. Ja, bruker dagkremen og solbriller. 3. Ja, i ansiktet bruker jeg spf 50 hver dag. 4. I ansiktet fjerner jeg med Dermalogica age smart ansiktsrens. Dusjer stort sett på kvelden og fjerner rester av solkrem på kroppen da. 5. Er 30. Anonymkode: 3aa24...d4f
Anglofil Skrevet 19. juni 2016 #18 Skrevet 19. juni 2016 (endret) 1. Hvilken solkrem bruker du? Piz Buin Allergy Lotion SPF 15 2. Tar du solkrem eller annen form for solbeskyttelse over og under øynene? Jeg bruker den over hele kroppen, ja. 3. Bruker du solkrem daglig året rundt? Nei. Stort sett når det er varmt ute og sol. Blir mest brukt i feriene. 4. Hva fjerner du solkremen med? Jeg tar meg en dusj hvis jeg har brukt det, så ingenting mer spesielt enn vann. 5. Hvor gammel er du? 29 år. Mvh Yvonne Endret 19. juni 2016 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå