AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #21 Skrevet 17. juni 2016 1 minutt siden, Metalcharted skrev: Enig, men hva er galt med å bli kalt voksen? det er liksom de som er 20 til 40 som er voksen. Sorry. Tidlig voksen alder er fra 18-35. Middelalderen går fra 35-75 år. Eldre fra 75- man dør. Anonymkode: 3beb0...519
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #22 Skrevet 17. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry. Tidlig voksen alder er fra 18-35. Middelalderen går fra 35-75 år. Eldre fra 75- man dør. Anonymkode: 3beb0...519 Hvor har du denne inndelingen fra? man er da ikke middelaldrende i en alder av 35.. Anonymkode: 3f45b...d2f
Metalcharted Skrevet 17. juni 2016 #23 Skrevet 17. juni 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry. Tidlig voksen alder er fra 18-35. Middelalderen går fra 35-75 år. Eldre fra 75- man dør. Anonymkode: 3beb0...519 Uenig, men da har vi alle vår egen inndeling når det gjelder dette.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #24 Skrevet 18. juni 2016 9 timer siden, Metalcharted skrev: Enig, men hva er galt med å bli kalt voksen? det er liksom de som er 20 til 40 som er voksen. Jeg skrev ikke at det var noe galt med å bli kalt voksen - for jeg ER jo voksen - , men det er rart. Rart å se at man havner i den kategorien, for det er ikke noe jeg tenker på til vanlig. Det at du har kommet et sted i livet der du blir satt i en kategori som har med alder å gjøre - og ikke en særlig flatterende kategori (eldre). Derfor er det rart. Men klart, man er voksen både som 30- og 40-åring. Anonymkode: ac1d8...37b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #26 Skrevet 18. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Voksne og sporty damer under 35-40 mener jeg. Tror jeg tenner mest på selvtilliten deres. Anonymkode: 8060a...a48 Åh, takk Ja, jeg er jo i min beste alder... nå nærmer jeg med 39... men hottere enn ever Men ikke tale om at jeg liker yngre menn... de er så barnslige... og jeg syns det er kvalmt om jeg ser 19 åringer sikle etter meg... fysj, jeg kunne faktisk vært moren deres. Menn fra 35-45 er mest sexy Anonymkode: 3ed43...08c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #27 Skrevet 18. juni 2016 Når det er sagt, jeg er snart 39, men jeg føler meg faktisk fortsatt i 20 årene... Rart dette. møter jeg kolleger i 20 årene tenker jeg at de er på min alder, at jeg ser litt ut som de... jeg ser jo ung ut for alderen i følge facebook da, enkelte av mine tidligere klassekamerater ser jo ut som de er i 50 årene, men det kan hende jeg har en skrudd virkelighetsoppfattelse på hvordan ca. 40 åringer skal se ut hehe.... Jeg har i alle fall lite rynker, glatt panne, kanskje en liten antydning til sinnarynke når sola skinner og litt dypere furer ved kinnene fra nesen, men ikke direkte rynker da... Eneeste jeg merker på alderen er at vekta er vanskeligere åholde..... så jeg må nok trene mer for å holde meg ung Men det er det med alderen, at selvtilliten blir bedre, en blir mer komfortabel med seg selv... det er ikke lenger nødvendig å se ut som en modell for å føle seg vel... jeg føler meg faktisk fin selv om jeg har noen kilo for mye.... Rart dette Men sånn burde det jo være. Man er fin som man er Nå har jeg i alle fall en unnskyldning, jeg er godt voksen, og da trenger jeg ikke se ut som en modell lenger litt avslappende det der... så kanskje derfor selvtilliten blir bedre Merker også at jeg lettere får orgasme... i 20 åra slet jeg veldig med dette... Anonymkode: 3ed43...08c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #28 Skrevet 18. juni 2016 Jeg er snart 35 år, dame. Menn i alle aldre tar kontakt med meg, alt fra 19 år og oppover. Det hele er ganske facienerende i grunn. Føler meg ikke gammel, ung til sinns. Vekta klarer jeg å holde. Jeg er sunnere, sterkere og sprekere enn noen sinne. Er faktisk på vei inn i forhold med en som er mer enn 10 år yngre enn meg, en moden kar <3 Anonymkode: 9b57e...2ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå